Gärna men inte lättHur många av er vill ses Irl istället för att bara ruska tupp hemma eller pilla på ärtan?
Gärna men inte lättHur många av er vill ses Irl istället för att bara ruska tupp hemma eller pilla på ärtan?
Låter härligt,Finns i Sthlm!
KIK: casual088
Passerar du Norrköping på vägen, så finns Zin-Rose där.Jag skulle vilja ha en runkpolare i Jönköping under tiden man är där och jobbar och har rast
Är aldrig där. Jobbar som skolbusschaufför i JönköpingPasserar du Norrköping på vägen, så finns Zin-Rose där.
Alltid IRL
Sthlm
Hör gärna av er!
Kìk finns också
hur får vi kontakt? Har inte kik.Alltid IRL
Sthlm
Hör gärna av er!
Kìk finns också
Lät härligt, men synd med avståndÄr intresserad av att träffa runkkompisar i Göteborgstrakten. Se gemensamt på porrfilm, helst med smala unga kvinnor (ej underåriga). Inte egen tillgång till plats.
Precis så är det! Kul att du hittade rätt. Jag fortsätter letaJag runkar inte med vem som helst, första utmaningen är ju att hitta nån men synkar med om hur en bra runkträff ska va. Den andra utmaningen är plats. Den tredje utmaningen är att få vågar ses. Lätt att planera med kuken i handen och stannar vid snack och drömmar.
Bitter, näe! Hittade bästa runkpolaren här på siten
Beror ju på var du borNågon som skulle vara intresserad av att runka hemma hos mig när fru och barn inte är hemma. Eller inte märker