Hur många gånger i veckan?

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lite olika men blir väl minst en gång om dagen ibland lite mer. När man var yngre var ju orgasm det man var ute efter.
Nu kan jag dra ut på det om det var några gånger kanske ibland upp till en vecka sprutar jag mer och får en starkare njutning.
Är ensamstående men verkar som kvinnor är nästan lika kåta som män, inga problem att få hem någon.
 

19cmKUK

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Beror på kåtheten men i söndags natt mot måndag fick jag 4 orgasmer 2 med sprut . Då det kanske blir onani 20-25 ggr i veckan
 

Both

Medlem
Ålder
37
Kön
Man
Runkar varje dag (oftast flera gånger) men inte alltid till sprut, gillar att spara på det så att frun får en rejäl sats ibland. Men sprut blir det minst 4-5 gånger i veckan. Ibland är det när man börjar bli öm som man får dem bästa orgasmerna :LOL:
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Ofta 1-4 gånger per dag är olika. Sprutar inte alla gånger skulle kanske kunna vet inte. När jag var yngre var del lättare som mest fem gånger på en timme, hade hjälp av tre kvinnliga arbetskamrater, mer än så berättar jag inte.
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Leker lite med kuken lite då och då, men runkar till sprut 2-3 gånger per vecka.
Vore det inte för åldern (71) så skulle jag garanterat runka till sprut bra mycket oftare.
(Tror snarare att det har med medicineringen att göra)
 
Ett par gånger har det hänt att flickvännen och jag haft sex utan att nån av oss kommit. Ofta gör det inte mig något faktiskt. Jag har fått vara kåt och hård och känna närhet och lust tillsammans med henne. Om min kropp sen inte orkar nå klimax, utan upphetsningen mer bara klingar av, så gör det inte så mycket för mig nu för tiden.
Precis, man kan ju ha skönt ändå.
 

Bara_m

Aktiv medlem
Ålder
56
Kön
Man
4-5 ggr i veckan och ungefär lika många gånger sex med frun I veckan.
Runkar jag förmycket eller förlänger blir kuken svullen ibland. Fler som råkar ut för det?
 
D

Deleted member 73432

Gäst
jag Runkar varje dag 5 gånger per dag
 
Last edited by a moderator:
D

Deleted member 73432

Gäst
Jag Runkar varje den minst 5 gånger om dagen den är 25 lång är renrakad så jag är 49 år
 
Toppen