Hur många gånger per dag onanerar du i snitt?

Hur många gånger per dag onanerar du i snitt?

• Total voters
    50
  • This poll will close: .

Gismo

Aktiv medlem
Kön
Man
2 gånger i snitt. På morgonen och på kvällen. Ibland färre om min fru är sugen på att knulla. Ibland fler om jag får vara ifred…

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Tyvärr ligger snittet på mindre än en gång om dagen, eftersom jag saknar tillfällen till kvalitetsegentid så ofta som jag skulle vilja. Nu blir det så ofta jag får tillfälle. Man 65+

Nudist24

Välbekant medlem
Omöjligt för mig att svara på eftersom det varierar så mycket. Ibland kan det gå veckor mellan gångerna jag onanerar. Ibland har jag kåthetsperioder då jag onanerar mellan 6 och 8 gånger per dag. När det är som värst/bäst blir det 2 till 3 orgasmer per onanitillfälle. Omöjligt att ens räkna ut ett snitt per dag.

okejåvahär

Medlem
Kön
Man
I snitt mindre än en gång om dagen eftersom jag känner för att onanera långt ifrån varje dag. Jag har som någon annan beskrivit ibland otroligt kåta perioder då jag onanerar ett gäng gånger per dag, men det har blivit mindre med det sedan jag fått stadig partner. Känns lite ovärt att säga att jag inte vill umgås för att jag ska ligga hemma och kolla porr i sängen och onanera hela dagen... :LOL:

Toppen