Hur många gånger per dag onanerar du i snitt?

Hur många gånger per dag onanerar du i snitt?

• Total voters
    58
  • Poll closed .

Kukbur69

Aktiv medlem
Jag behöver komma 5-6 gånger om dagen, med eller utan fru. Jag är 55. Min fru runkade av mig två gånger inatt, först vid 23 när vi lade oss och sedan vid 3-tiden. Nu måste jag snart komma igen..

Nudist70

Aktiv medlem
Kön
Man
Omöjligt för mig att svara på eftersom det varierar så mycket. Ibland kan det gå veckor mellan gångerna jag onanerar. Ibland har jag kåthetsperioder då jag onanerar mellan 6 och 8 gånger per dag. När det är som värst/bäst blir det 2 till 3 orgasmer per onanitillfälle. Omöjligt att ens räkna ut ett snitt per dag.
Liknande här. Men oftast en gång i veckan och sedan korta perioder med var eller varannan dag. Sparar mig ofta till frun så det blir ordentlig mängd. ;)

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
55
Kön
Man
Tyvärr blir det i snitt mindre än en gång om dagen, får passa på när tillfälle ges.
Man, 55 och gift.

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag behöver komma 5-6 gånger om dagen, med eller utan fru. Jag är 55. Min fru runkade av mig två gånger inatt, först vid 23 när vi lade oss och sedan vid 3-tiden. Nu måste jag snart komma igen..
Det låter ju jävligt härligt och imponerande!!

Livsnjutaren!

Välbekant medlem
Kön
Man
Avis på alla som kan runka till utlösning flera gånger om dagen. Har jag aldrig kunnat. Nu har jag en gubbkuk. Runkar sällan till utlösning bara ”nästan”

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Man 55. Svarade en gång om dagen då det stämmer mest. Men vissa vardagar hinner man inte med och vissa helger blir det flera

Omanist

Välbekant medlem
Kön
Man
Helt klart mindre än en gång per dag, är lite av en periodare så kan gå dagar/veckor utan runk för att sedan kunna bli flera gånger per dag i flera dagar. Gillar att edga och brukar dra ut på det över några dagar.

manjon

Medlem
Ålder
54
Kön
Man
Man 54. Jag onanerar 4-5 gånger per dag i snitt. Runkar min penis varje chans jag får. På morgonen tar jag fram kuken och börjar porrsurfa till sen eftermiddag. Jag älskar min snopp och mina onanistunder.

Toppen