Tj58
Välbekant medlem
- Ålder
- 66
- Kön
- Man
Lägger du ut något på erome.com?Jag fotar mej själv och filmar när jag runkar väldigt ofta.
Lägger ut dom på newtransnude och i olika grupper jag är med i på KIK, det gör mej ännu kåtare
Lägger du ut något på erome.com?Jag fotar mej själv och filmar när jag runkar väldigt ofta.
Lägger ut dom på newtransnude och i olika grupper jag är med i på KIK, det gör mej ännu kåtare
Nej bara på det jag nämndeLägger du ut något på erome.com?
Tack, de var riktiga höjdare.Nej bara på det jag nämnde
Det där känns igen. Fast när Xhamster ändra om så mycket nu för ett tag sedan så raderade jag allt. Och har inte orkat leta efter något nytt ställe.Brukar filma mig när jag runkar och lägger upp detta. så skönt att veta att andra runkar till mina filmer
Hur gammal är tjejenjag tänkte berätta att jag tycker det är så upphettsande att fotografera sin egen sambo naken,för att sen ha dom bilderna att runka till när man är själv.hur många här har nån gång fotograferat sin tjej/kille eller låtit sig fotografera?
min tjej säger hon ställer upp för min skull men jag e ganska övertygad hon tänder på det oxå.
Jobbade som modefotograf på 90-talet
Aldrig svårt att övertyga modellerna om lite explicita bilder
För deras och mina "arbetsprover"
(var helt analogt och spridning är knappast som idag..)
Men plåtade en del "privata" bilder på andra kvinnor, amatörermodeller bl a
(några som varit med i herrtidningar som Cats, Lektyr, Fibban)
Det är alltså dina alster som legat ute i skog och natur?
Måste hålla mig är spännande att fota frunJag fotar tjejen och när vi leker. Hon har absolut inget emot det och tycker säkerligen det är upphetsande med. Skall vi byta
Vilka grupper på Kik? (Nyfiken)Jag fotar mej själv och filmar när jag runkar väldigt ofta.
Varför inte nu med? Jag gör det inte lika ofta nu för tiden men det händer. Och det är lika kul att titta påJag fotade och filmade mej själv frekvent när jag runkade, både hemma och ute i naturen. Oftast sommarhalvåret, när safterna rann till som mest. Jag tänder på att kolla på mina kort och egna sprutfilmer från yngre da'r, för numera är inte det samma lockelse att se sig själv. Är det åldern ?