Hur många har fast sällskap ?

Fabbe

Ny medlem
Kön
Man
En liten undersökning bland onanera.se medlemmarna !

Vilka av er har fast sällskap/sambo ?
Vet de om att ni är medlemmar och brukar svara i forumet ?

Anledningen till frågorna är att jag är nyfiken på hur mycket det pratas om onani i förhållanden.

/ Fabbe

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Jag har inte fast sällskap för tillfället, men jobbar på det...

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.

Occy

Medlem
Kön
Man
har precis blivit slut med min tjej för 2 veckor sedan....
Singel !! ;)

Some play hard to get , I play hard to want

Hogge

Medlem
Kön
Man
Skickad - Jun 16 2004 : 19:44:31
Tog slut för 2 veckor sen(7 år ihopp)

Det måste ha sugit rejält efter så lång tid

Onanera Mera

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Har haft fast sällskap sedan 6 år sedan och varit sambo 5. Onani har alltid varit ett naturligt samtalsämne och en självklarhet i vårt förhållande.

Jonte-74

Ny medlem
Kön
Man
Det måste ha sugit rejält efter så lång tid

Onanera Mera

Känns konstigt, men funkar man inte tillsammans längre som ett par så...är ju bra vänner fortfarande.

solanaken

Medlem
Kön
Man
Spelar singel just för tillfället. Önskar mig en gullig tjej som partner.

Vältränad kille som bor på Solkusten i Spanien. Är smoothie och gillar att solanaken. Gillar rakade tjejer med sugande blick, vackra bröst, vältränad mage och fast rumpa!

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Ett förhållande måste inte suga efter några år. Det handlar nog mycket om vilken inställning man har till sitt samliv. Vi har varit ihop länge och vi har fortfarande lika kul som när vi blev ihop. Hur mycket sex man har går upp och ner som med så mycket annat i livet. Bäst tror jag man känner hur mycket ens partner betyder för en om man är ifrån varandra ett tag.

Då och då är ju onani ett naturligt alternativ till sex med sin partner av olika anledningar och det behöver man väl inte hymla med. Ibland är man ifrån varandra eller så är suget starkare hos den ena. Personligen brukar jag ge sexuell tillfredställelse även om jag själv inte är så sugen. Oftast brukar det dock sluta med att det tänder till hos mig med.

AlfonsÅberg

Medlem
Kön
Man
stadigt sällskap

hon vet inte om att jag är här, men jag tror inte att hon hade brytt sig om jag berättade det - kanske skulle hon t.o.m. bli medlem själv. Vi pratar mycket om sex, porrsiter på nätet, onani, you name it.

Tänk om man blir en buss när man dör...

Aqua_Boy

Ny medlem
Kön
Man
Lycklig singel [:eek:)]

Har ju en kk :p vi pratar ofta om onani, sex och snusk :p hon vet olika sidor jag är på å tvärs om.
Sen har jag ju fast förhållande med fröken höger och vänster :D och de är här å skriver, de vet allt jag gör ;)

[blue]Onanist Javisst!!![/blue]

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Fast sällskap sedan 2 månader tillbaka. Ja, han vet att jag sitter här

Toppen