Låter trevligt, hur kom ni i kontakt? Spontant, finns det koder?Inte på någon pissoar men däremot på rastplatstoaletter. Ibland spontant och ibland efter överenskommelse. Blir kåt i den miljön ibland
Ja där var ofta runkareHar hänt mig flera gånger. Kanske för att jag är 65+ och har hunnit med några besök . Gamla toan på Sthlms Central var klockren, fyra långa öppna rader och minst ett par runkare per rad...
Blev du inte kåt då?Finns nog vissa toaletter som är kända för raggning Har bara sett en gång en som verkar ha lite halvstånd
00
Det låter härligtVet inte om det handlat så mycket om raggning, mer om att visa upp sig. Det har hänt att jag fått snabbresning och hängt på..hehe
Det låter härligtInte på någon pissoar men däremot på rastplatstoaletter. Ibland spontant och ibland efter överenskommelse. Blir kåt i den miljön ibland
Var någonstansFölja med?
Det kommer man ihåg det var många runkare där, jag fick känna på några kåta kukar där, det gjorde mig att gilla kukarFörr i tiden var ju Sthlms central och Cityterminalen givna platser för pissrännerunk.Vart sker det nuförtiden?