Jag har testat gruppsex med två par +en kille. I mitt förra förhållande blev vi alltmer angelägna om att "tänja" på gränserna sexuellt (antagligen för att förhållandet inte fungerade). Så vi raggade upp ett annat par och de i sin tur en annan kille. Det var faktiskt inte så intressant som man kan tro, det slutade med att jag och mitt ex knullade, det andra paret knullade och killen bara fick runka.
Då var trekanten vi testade (flera gånger) bättre. Mitt ex hade hittat en kille på gymmet som hon ville "bjuda in". Det visade sig att han klyschigt nog var brandman.
Han var muskulös och hade en redig kuk. Det hände att det bara var mitt ex och han som knullade medans jag kollade på och runkade/blev avsugen, det tände jag som fan på. Det hände även att det var alla på alla, ofta på exets befallning.
Det var under en av dessa trekanter som jag var med om en av de mest uppkåtande grejer jag någonsin gjort, som jag tror jag berättat om här tidigare. Killen knullade mitt ex och när han drog ur kuken för att komma tog jag ett redigt tag om den och runkade av honom tills hans sprutade över magen på henne. Sedan knullade jag henne tills hon kom, sedan kom jag i henne. Ahh, jag blir så jävla kåt av att tänka på det.