Hur många Orgasmer har ni fått?

Nyfiken

Medlem
Kön
Man
Har ni lyckats med en hel del under en kväll?
Jag har lyckats att få en spanjorska att komma 8 ggr genom penetration samt en annan kvinna 7 ggr under 1 timme men då slickade jag henne samt gned på hennes g-punkt med tre fingrar samt smakade o nafsade....på klittan samt runt om........mmmmmmmmmm älskar o slicka.

kalmarkille30

Ny medlem
Kön
Man
Jag var med en tjejkompis en hel natt, till saken hör att vi hade varit tänka på varandra en längre tid men aldrig kommit till skott då vi båda hade sambo. Men denna natt var vi båda ensamma (på kurs) och vi delade rum och den natten kom jag fyra gånger och tjejen kom tolv gånger. Detta är inget skryt eller skröna för de som tror det, men vi passade på då tillfälle gavs och det var nog spänningen och allt som gjorde sitt till.

eve

Medlem
Kön
Man
Det finns ju en massa olika sorters orgasmer och om man varierar sig så kan man komma flera gånger. Klittan blir ju tillslut överkänslig eller okänslig om man bara stimulerar där. Med variation och finess så tror jag nog att jag som mest har kommit en tio-femton gånger på en kväll. Har faktiskt inte hållit räkningen.

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Var en gång med en tjej och vi hade oralsex i en underbar 69:a i tre timmar... hon låg och skakade nästan hela tiden, först trodde jag att hon inte hade kommit utan att hon bara "reagerade" på det jag gjorde, men efteråt berättade hon att hon fått orgasm på orgasm på orgasm under hela akten. Kan det vara så tjejer att man bara får kortare orgasmer och hela tiden? Har bara vart med om tjejer som får ett par tre rejäla på raken innan

Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)

Cissi

Medlem
Kön
Man
Orgasmer kan jag få hur många som helst unde en dag/kväll.Onanerar varje dag i stort och ibland många gånger per dag och ibland många ggr på raken.

Never fake an orgasm...

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Originally posted by MrJustinCase
Kan det vara så tjejer att man bara får kortare orgasmer och hela tiden?
Jag har fått flera mindre orgasmer tätt inpå varandra. När jag sedan fått en rejäl orgasm måste jag återhämta mig lite.

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]

eve

Medlem
Kön
Man
Ja visst kan man få mindre intensiva orgasmer som avlöser varandra under en ganska lång tid. Det blir liksom en lång orgasm som varar under en längre tid men de är inte lika intensiva som en "riktig" orgasm. Jag kan komma många gånger under ett samlag och få flera långa orgasmer också men för att jag ska känna mig riktigt tillfredställd så måste jag få en rejäl orgasm till slut.

MrJustinCase

Medlem
Kön
Man
Ni har lyckliga killar de vill ja lova :)

[purple]Slicka... javisst, när, hur och framförallt... hur länge får jag hålla på? ;)[/purple][/size=1]

lina

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan komma många gånger när jag har sex, oavsett om det är med en pojkvän eller onani. Med onanin blir det oftast en eller ett par rejäla orgasmer.
När jag har kommit med mina pojkvänner kan det bli så många att det är omöjligt att försöka hålla någon räkning.
Den första orgasmen är nog som en vanlig, men sen blir dom som kommer efter mindre intensiva, men längre. Kan han hålla på riktigt länge så vet jag till slut inte vad som är orgasm eller inte orgasm, då befinner jag mej i ett "rus" och kan inte göra någonting, jag bara ligger och stönar. Det har hänt att jag till slut tar krafter till mej och måste be honom sluta, för jag klarar inte mer. efter det sover jag inom 10 sekunder, helt färdig, helt slut, mmmmmmm

Lina

biff

Medlem
Kön
Man
jag skulle vilja vara som er tjejer i det läget att komma många många gånger irad fan vad kul och skönt man skulle kunna ha

mortimer

Ny medlem
Kön
Man
Hade en riktigt ung tjej för 4 år sedan....hon hade inte fått speciellt mycket orgasmer, men gillade verkligen sex. Fick inte knulla henne, med tanke på hennes och min ålder. Så vi gjorde allt annat än att ha just sex...fick henne att kommer 12 ggr varav dom sista 2 var riktiga sprutorgasmer. Hon var helt slut efter det...lämnade knappt sängen på 2 dar...ville bara ha mera

Toppen