Issa (o andra tjejer): Inte f-n ska ni väl behöva va onöjda med att ni prövat flera killar/tjejer, ni har väl samma rätt att njuta och pröva som vi killar? Just go for it, utan skam... (skamlöst snuskigt, hehe
)
Visst är det så då man ser på det på de viset. Men då man har fått det slängt i ansiktet av andra tjejer som haft längre och färre förhållanden än man själv, att de klarar av att ha längre förhållande bättre än jag baserat på de grunderna osv, då känns det inte så bra... men jag ångrar inte nån av killarna jag varit med, inte alls. Jag är ung och lever livet.
Men ibland önska man att de vart färre...
Sj har jag väl haft ca 30 tror jag, några längre förhållanden och lite "inhopp" där emellan...
Lite ful stil mellan tjejer som "håller pli" på varann ibland tkr jag. Oroa dig inte, lev livet i nuet du, knulla o ha kul, du har inget att skämmas för! Det där med förhållanden ordnar sig själv när det är dags, inget man ska "klara" eller "jobba på" allt för mycket. Vad vore då vitsen med att vara ihop, om det inte går lätt? Då ska man vara själv tkr jag, tills den rätte/rätta dyker upp.
Du kan ju komma hit förresten, så kan jag bli din 8:e och du min 31:a!