D
Deleted member 70236
Gäst
Hur fungerar zoom?Just nu är jag i en period när det blir dagligen. Oftast på kamera på zoom tillsammans med andra.
Hur fungerar zoom?Just nu är jag i en period när det blir dagligen. Oftast på kamera på zoom tillsammans med andra.
vad betyder 'reddit'?. På reddit i gruppen gayzoom läggs det upp zoom-rum.
Känns lite osäkert att ha en app på mobilen eller iPaden när man har familjemedlemmar runt omkring sig....En app. Reddit. Massa communitys om allt möjligt. Där kan man fastna några timmar.
Sprutar du varje gång?Runkar varje dag, inbland två ggr per dag.
Gillar att runka på olika platser
För några år sedan sprutade jag också i stort sett varje gång jag onanerade. Det var liksom målet med det hela. Numera blir det sprut 3-4 ggr i veckan, men onanerar minst två ggr om dagenJa, det gör jag.
Stenhård nu på en toalett
Är en vanlig hemsida också. Massa communitys om allt. Memes humor vetenskap krig. Porren får man söka efter beroende dina insällningar.Känns lite osäkert att ha en app på mobilen eller iPaden när man har familjemedlemmar runt omkring sig....
Detsamma här men skönt att runka ändåVarje morgon men inte alltid det går för mig
Härlig kukRunkar varje dag eller kväll med sprut
10 minstHur många gånger per vecka drar du en tralla i genomsnitt? Bara nyfiken.
Personligen? Sex gånger kanske. Har ingen fast sexpartner för tillfället. Oftast blir det en kvällsrunk på vardagskvällarna, kanske en bakisrunk på lördag/söndag beroende på vad man har hittat på.
Är nyfiken på att höra om dina runkvanor.