Hur mycket raka sig?

G

Guest

Gäst
Har nog testat det mesta... helt/delvis... har haft en period just nu när nästan allt varit borta förutom jättelite ovanför... Låter just nu håret ovanför kuken växa för att se om jag kan forma något snyggt mönster i det när det växt lite till. Annars så rakar jag pungen, mellan skinkorna (är inte alls svårt, om man ser till att få isär dem lite t.ex. ena benet på en stol), runt kuken, magen, bröstet och under armarna... Att skylla på att det kliar som en anledning till att inte raka sig funkar inte. Det är ju bara i början det kliar och när det kliar så är det ett tecken på att det växt ut för mycket dvs. raka igen ;)

G

Guest

Gäst
Fuck alla jävla moralister typ "alla unga ska minsann raka sig... hår är naturligt"... bla bla bla? VEm bryr sig? Vem är ni att fördöma andra? Har varit helrakad sen 17 års ålder... Min knull har alla älskat det

Sen själva frågan: för mig är lösningen på kliandet att efter helrakning (1 ggr/vecka) spruta en massa skön lotion över både kuken och pungen och gnida in två omgångar...

Rakad19cm

Medlem
Kön
Man
hej..
jag rakar allt utom en liten toffs ovanför kuken..bara en liten ynka toffs..tycker det känns skönt o smeka den vid runk....
men aldrig känt att det kliar ..mer än när det växt ut ca 2 veckor.
eller blivit extra svettig.*ler*.drar lite med hyveln typ varannan elelr var tredje dag.*

Toppen