Jag känner igen mig lite i det du skriver. Är numera pensionär och all stress är borta men det sista året på jobbet var stressigt. Jobbade långt hemifrån och hade mest home office på grund av pandemin men var naturligtvis tvungen att fixa allt med övernattningslägenheten, flytt och allt annat som måste göras. Jag fick då också minskad sexlust och var hela tiden igång med annat. Det gick så långt att min fru började klaga. Hon tyckte att vi hade sex för sällan. Som tur är har det nu rättat till sig. Stress är helt enkelt en anledning till många problem, inte bara sexuella. Skönt att det verkar ha löst sig för dig nu.
Wow! Var glad för din fru och att hon talade om att hon vill ha mera sex!
Min fru skulle troligen aldrig säga det, även om hon skulle vilja. Hon är alldeles för pryd och sex är inget man pratar om enligt henne... tyvärr.
Enda gången hon sagt något åt det hållet var en semester för några år sedan. Sexet går på sparlåga av olika anledningar hos oss, men i stugan vi hyrde blev det äntligen av att vi knullade. Då sa hin efteråt att 'det var längesedan sist'. Alltid något ändå....
Angående stress, så är det ju allmänt känt att mycket tar stryk av stressen. Man förstår att kvinnor i småbarnsåldern inte har så stor lust till att knulla för det blir aldrig någon avkoppling så lång dagen är.... Jag har en dotter som har två små barn och jag skulle inte vilja byta med henne på något vis.