är du kvinna? ser inte ut såSå gott som varje dag men längre mellan spruten.
samma med dig
Så ofta jag har möjlighet. Ibland flera gånger på en dag och ibland ganska långa uppehåll
Kvinnlig onani?Jag är kåt nu och har stånd nu skulle kunna Runka men är på Jobbet nu åker bil har en arbetskollega med mig. Är så himla kåt nu
Självklart har jag det men jag känner behov av egensex också.Hoppas du har någon eller till och med några som du har sex med..
Är du trög eller. Du är inne i avdelningen ”Kvinnlig onani” Hur ofta du runkar är helt oväsentligt här, skriv om det i avdelningen för manlig istället.Kvinnlig onani?
Det var ju just det jag menade med att citera de andra som skrev om hur dom runkade, Att det har inget att göra med kvinnlig onaniÄr du trög eller. Du är inne i avdelningen ”Kvinnlig onani” Hur ofta du runkar är helt oväsentligt här, skriv om det i avdelningen för manlig istället.
Är du trög eller. Du är inne i avdelningen ”Kvinnlig onani” Hur ofta du runkar är helt oväsentligt här, skriv om det i avdelningen för manlig istället.Jag brukar Runka minst 4 gånger om dagen när man är hemma
Sorry, jag citerade fel inlägg.Det var ju just det jag menade med att citera de andra som skrev om hur dom runkade, Att det har inget att göra med kvinnlig onani
Ja, det verkar vara en majoritet män i tråden som inte identifierar sig som män. Eller hur ska man tolka alla inlägg?Är du trög eller. Du är inne i avdelningen ”Kvinnlig onani” Hur ofta du runkar är helt oväsentligt här, skriv om det i avdelningen för manlig istället.