Om sambon är iväg så blir det kanske 2-3 ggr om dagen, speciellt om jag har vägarna förbi här... Om han är hemma blir det nästan aldrig, förutom ibland i duschen medan man väntar på att inpackningen ska verka
Om sambon är iväg så blir det kanske 2-3 ggr om dagen, speciellt om jag har vägarna förbi här... Om han är hemma blir det nästan aldrig, förutom ibland i duschen medan man väntar på att inpackningen ska verka
Aha, den berömda inpacknings-onanin? Härlig tanke på er tjejer i duschen jag fick där, tack för den sköna mentala bilden...
Inpackningen är väl inte bara en undanflykt för att få mysa i duschen, men nästan... Ett skönt duschmunstycke med varmt vatten... Onani blir nästan inte bättre än så!
Inpackningen är väl inte bara en undanflykt för att få mysa i duschen, men nästan... Ett skönt duschmunstycke med varmt vatten... Onani blir nästan inte bättre än så!
Tydligen måste jag jobba på det där - jag har ALDRIG lycktas få det att funka med duschen och jag har definitivt inte svårt att få orgasm på andra sätt.
Tips, någon van duschmastrubatris?
Jag har svårt att komma av bara klitorisstimulans annars. Behöver helst både pill på klitoris och något i mig att krama om, men med duschen räcker det fint med bara vattenstrålen på klittan. Börja med ganska svag stråle och öka lite sakta. Spola direkt på klitoris och runt om. Allra skönast är det om man badar samtidigt så blir det inte så starka strålar liksom... Sen finns det ju en hel uppsjö med olika duschmunstycken. Mitt nya i den här lägenheten är klart bättre än det som fanns i den gamla...