Hur ofta onanerar ni?

Cumbaths

Välbekant medlem
Är 50+. Numera runkar jag i genomsnitt 1-3 ggr i veckan. Brukar vilja spara mig till helgerna. Älskar att edgea i timmar och koncentrera mig på riktigt bra porr. Som pilsk tonåring hände det inte sällan att jag onanerade 1-3 ggr per dag. Det mäktar jag inte med längre. :LOL: Strävar efter kvalitet snarare än kvantitet.

Last edited:

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Själv gör jag väl det varann dag,
Skälv är jag det sägs att män onanerar oftare än kvinnor, män jag har mött kvinnor som gjort det ofta. Min lillasyster som är 51år nu inte så lite längre. Erkänn att hon onanerade i duschen på morgonen och på kvällen innan hon skulle sova det hade jag hört han var inte helt tyst. Kunde hända att föräldrarna hade sex, att min styvmor red pappa stönade när hon gled ner och den var längst in. Pappa grymtade till gled sedan ut vände sig och somnade. Kunde se i månskenet att droppad lite sperma ur styvmor, styvsyster hade handen under sitt nattlinne de gångerna kom hon fyra gånger på en dag. Men enligt henne själv hjälpt inte det var igång nästa morgon igen,
Mensen kunde få det lite mindre någon en eller två dagar.

Binyfiken_smekare

Välbekant medlem
Ålder
44
Kön
Man
Älskar att edga också när man har flera timmar och smårunka hela tiden. Bygga upp kåtheten till max tills man inte klarar det längre och sen spruta så hårt. Är galet skönt.
Håller med fullständigt! De e de härligaste sättet å runka på, å dom kvalitets runkningarna blir för mig ungefär 2-3 ggr i månaden typ, frun misstycker skarpt onani så när man e solo sätter man fart

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Gillar också att hålla på några timmar men får göra det själv. Har försökt några gånger med en kvinna men när hon kommit 4-5 gånger på en halvtimme slutar hon.
Kanske är olika men att en man kommer fem gånger på halvtimme tror jag inte händig så ofta. Har en gång onanerat flera timmar men min lillasyster men vi var så unga jag 10år hon 8år, började med att bara visa hur man gjorde. Kom några gånger men bara torra orgasmer hade ännu inte fått någon sperma. Syrran kom också men undrar om alla var riktiga.

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nu när man som jag 53år vet vad man gillar och tänder på. I yngre år var det mycket mer under en helg om tex mamma var tex ute med sin särbo i skärgården med hans båt hyrde kanske två porrfilmer. Kom kanske tio gånger under det veckoslutet, mamma hade nog haft sex och knullat i båten hörde någon gång att det talade om att bytta kvinna mamma var lite tveksam men den andra mannen hade ett tilltalande stort stånd

axelaxe

Välbekant medlem
Kön
Man
Varje morgon 1-2 timmar. Olika former av internetporr - gangbangs, ansiktssprut, dp, bukkake, kukar i alla hål, sprut efter sprut med mera. Filmer och bilder. Tradar porr på Discord JackinChat med likasinnade runkgubbar.

Är snart 60 så det räcker med ett långrunk per dag.

Last edited:
Toppen