Jag skulle helst vilja ha sex, 3-4ggr i veckan, men då man är singel är det svårt.
Men sen finns det ju de par som, ja har killen tur så får han ha sex varannan månad, eller liknande. Tjejer kan ju vara motvillig till sex av många olika skäl, ta till exempel våldtäkt, eller helt enkelt tvång till sex av ex-pojkvän, eller våld vid sex som inte varit helt okej från bådas sida osv. Det kan vara något väldigt litet också, som att hon i ett förhållande hade ett riktigt ego till kille som aldrig lät henne komma osv.
Finns så många saker som gör att en tjej inte vill ha sex, utan bara tycker det är äckligt fastän hon verkligen älskar sin kille och vill ge honom en trevlig upplevelse.
Nu kom jag kanske in på något helt annat. Men just det här att man alltid tycker att det är tjejens fel då det inte blir sex osv. Har ni killar frågat eran tjej rakt upp och ned och seriöst (seriöst innebär att det inte är i sängen när du är kåt som fan och vill ha sex), varför hon helt enkelt inte vill ha sex så ofta som ni själv vill?
Alla har man ju olika erfarenheter bakom sig, och det är inte alla gånger det är trevliga. Och samma sak gäller såklart om en kille inte har bra erfarenheter av sex och inte vill, men då tror jag tjejer är lite mer förstående och kan acceptera det bättre. Tror jag iaf, sån är jag iaf att om en kille inte vill ha sex så accepterar jag de, jag frågar inte en massa och framför allt jag skulle aldrig klaga en massa, och kräva.
Ville bara ge er där ute en liten tankeställare då jag ändå tittar förbi.