Härligt Sliver! Å grattis!!!
Själv har jag aldrig BEHÖVT bli ombedd, men visst är det häftigt med tjejer som talar om vad de vill. Allt från att få ett sms som säger "kom och slicka mig i fittan" till att bli hårt dragen i håret och fått hela munnen full innan man har hajjat vad som hände :-D
Har kört bil och plötsligt fått två välsmorda fingrar inkörda i munnen... men beroende på tillfälle och person kan det vara lika upphetsande att få en blyg liten fråga: "kan inte du pussa min mus...?"
Älskar att ligga underst och bli alldeles jättekladdig i hela ansiktet, eller varför inte retad till vansinne; välsurrad mellan sängstolparna och den härliga synen och underbara doften av vått vått kvinnokön alldeles preciiiis ovanför utom räckhåll för mun och tunga.
Tänk att få ha en alldeles slät villig kärleksgrotta framför ansiktet och mjukt och försiktigt pussa på venusberget... för att sen låta munnen leka mer och mer tills man har hela rosenknoppen hårt fastsugen i munnen och bensaxen hårt runt nacken.
Finns det något härligare än att bli alldeles genomsköljd över hela ansiktet av en häftig sprutorgasm?
Så jag skriver, sitter ju här å blir alldeles kåt!
Men kort sagt; det finns få ting som smakar underbarare än fitta, mus, kussimurra, höna, vagina, kalla det vad du vill, bara du låter mig smaka!