Hur ska jag fråga? :S

Allan Albatross

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min flickvän har varit tillsammans i ca 1,5 år och har ett mycket bra sexliv.
Vi pratar mycket om sex, men aldrig om fantasier, tror vi båda tycker att det är lite pinsamt att säga något ifall den andra skulle tycka illa om det.

Nu är det iallafall så här att jag skulle vilja testa analsex, jag tror tilloch med att hon kanske är intresserad hon med(hon gillar när jag för upp ett finger där bak när hon rider). missförstå mig inte, jag skulle aldrig tvinga henne, skulle hon säga nej så är det bara så, jag vill egentligen bara ha hjälp med hur jag ska föra saken på tal utan att skämmas ihjäl eller riskera att hon tittar lustigt på mig.

Tacksam för hjälp, gärna från både killar och tjejer :D

D

Deleted member 26814

Gäst
Tjena, Allan!:)
Om ni verkligen har ett bra liv tillsammans, borde det inte vara nå´t problem att föra din undran på tal. DU måste fråga henne och inte bara försöka få in den bakvägen...
Gå till dig själv... Skulle du vilja att hon gjorde något med dig som du var tveksam till, utan att fråga?
Där ligger den verkliga pinsamheten..... att tänka på sig själv och strunta i vad ens älskare/älskarinna känner.

OM hon känner för att prova (vilket ju inte alls är säkert) så är det upp till dig att vara lyhörd för hur det känns för henne.
Att det är skönt för dig innebär inte per automatik att hon njuter.
...och jag förutsätter att du vill att hon också ska njuta.

PS! Att jag svarar på ditt inlägg, beror på att jag, så väl, känner igen din vånda.
Men tro mig: Kommunikation, är en jäkligt bra grej att använda i sexlivets underbara stunder...
Lycka till,Allan.:)
Jimmy_JR

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
fråga & fråga.... klart man ska vara lyhörd & kommunicera.

men det r inte alla tjejer som säger det de vill
en del vill samtidigt att vi killar tar 'befälet'

du vill prova köksingången, du vet inte om hon vill
m e n hon njuter av dit finger i sin stjärt när hon rider dig

lek med hennes stjärt, mjuka upp henne, låt henne komma med stjärtstimulans när ni har sex, men närma dig inte med din styva kuk

efter att hon verka njuta av det, mjuka upp henne ordentligt
gör henne kladdig av sina safter, saliv & nån olja som du bara råkar ha i närheten
låt din kuk pocka stillsamt mot hennes stjärt i en ställning som hon kan
'komma undan' i på alla fyra, sked lr liknande
tror nog hon sakta kommer att jucka tillbaka, pocka dig att sakta tränga in i
hennes trånga bakre ingång

men ha tålamod!!!!
fråga henne inte utan låt isf hon ta upp frågan
det kan tolkas som tjat, tjat r defenitivt inget bra
sodomi r forfarande lite tabu & snuskigt

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Våga vara snuskig med henne, det vill hon nog! :p När ni knullar och efter ett tag när hon hunnit bli kåt, så "råka" sätta den mot hennes anal och säg - oj, ska vi pröva? :p

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Våga vara snuskig med henne, det vill hon nog! :p När ni knullar och efter ett tag när hon hunnit bli kåt, så "råka" sätta den mot hennes anal och säg - oj, ska vi pröva? :p

tror inte riktigt på din över-rump-lings-teknik ;)
men det r klart man har kört den varianten
men inte har man sagt "oj"
mer att man värmt upp henne ordentligt
lekt med hennes bakre ingång
låtit fingrarna slappnat av hennes stjärt & sedan lätt pockande tryckt
på sin styvhet, sakta & försiktigt

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Men hallå! Det är bara att fråga! Tjejen kommer förmodl att ställa upp för vi kvinnor har ett förb stort behov av att behaga er män... Var försiktig bara! OCH förvänta dig inte att hon kommer att gilla det! Go go go!

Dexter

Medlem
Kön
Man
Om ni brukar prata om sex så tycker jag ni ska börja prata om fantasier också för det kommer göra sexpratet sjukt mycket mer givande

Säg att du vill testa analsex och helt på hennes villkor. min erfarenhet är att tjejer ibland är onödigt negativt inställda utan att ha provat. Du får väl göra gentjänster och ställa upp på hennes fantasier om du får testa ett analknull med henne. Hon kanske gillar det och grattis grattis till dej isf. Är sjukt skönt :D

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Men hallå! Det är bara att fråga! Tjejen kommer förmodl att ställa upp för vi kvinnor har ett förb stort behov av att behaga er män... Var försiktig bara! OCH förvänta dig inte att hon kommer att gilla det! Go go go!

Pussycat00, du har satt en ny standard...
nästa gång jag r sugen ska jag inte fråga

"Just do it"[}:)]

pussycat00

Välbekant medlem
Kön
Kvinna

Har du svårt för att läsa Doc H? Jag skrev: "DET ÄR BARA ATT FRÅGA!" inte det är bara att köra upp den i baken på henne.... Dessutom vet du vad jag anser om analsex så det hade inte varit speciellt troligt att jag hade sagt så heller...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man

Har du svårt för att läsa Doc H? Jag skrev: "DET ÄR BARA ATT FRÅGA!" inte det är bara att köra upp den i baken på henne.... Dessutom vet du vad jag anser om analsex så det hade inte varit speciellt troligt att jag hade sagt så heller...

mmm, jag vet vad du tycker & jag respekterar det
vad jag mena med [}:)] = N O T

klart man ska respektera kvinnor & deras vilja
dåligt skämt!

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag och min flickvän har varit tillsammans i ca 1,5 år och har ett mycket bra sexliv.

Tacksam för hjälp, gärna från både killar och tjejer :D

nåååååååååååååååååååååå? vad har hänt?:D

Allan Albatross

Ny medlem
Kön
Man
Skäms lite för att säga det, men jag har inte vågat ta upp det ännu... har tänkt på det ca varje gång vi e ensamma, men jag får inte fram det. Är för blyg helt enkelt ;/

men jag är tacksam för de förslag jag fått(ni får gärna fortsätta med det ;) )och jag lovar att jag kommer uppdatera er när jag gjort några framsteg.

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
tur för henne enl visa förspråkare här inne..
men tror nog att om hon r nyfiken så kommer hon nog att föreslå det sj!?

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Mja, det beror ju på henne, hur hon är...
Min kille tog upp det en gång när vi hade lite sms-sex och han skrev att han gjorde det...(om ni förstår vad jag menar) Sen dagen efter ursäktade han sig och förklara att han inte skulle göra något sånt om jag inte ville...Det roliga var det att han antog att jag inte ville prova något sånt, så jag fick fråga honom när i samtalet jag sagt nej.
Så jag tror du skulle vinna på att fråga, förklara att du bara vill prova och gillar hon det inte så är det aldrig mer liksom. Har du svårt att ta upp det, gör det lite allmännt, fråga vad hon tycker om sånt o s v. Lycka till iaf!:)

PS. Jag och min kille har inte provat ännu, vi väntar fortfarande på rätt tillfälle, fastän vi haft samtalet...:)

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Kanske är ni lite blyga båda två... Men du! Äsch, det är väl bara att fråga lite försiktigt när ni har sex. Alltså inte som ett förslag att göra just då (för man vill som tjej vara lite förberedd), men kanske som "Skulle du gilla om jag....?" eller något liknande. Även om hon inte vill eller är emot det så kommer hon inte tycka illa om dig för att du frågar.

För mig kom det som en fråga från min dåvarande pojkvän och just då ville jag inte alls och tyckte det kändes läskigt. Men frågan blev ett litet frö som grodde och någon vecka senare ville jag inget hellre än att testa...

:p

Allan Albatross

Ny medlem
Kön
Man
när jag sitter här och läser känns det så lätt och självklart, men när d väl e dags så låser det sig helt enkelt. dock tror jag att kommer lyckas i sinom tid, jag ska göra mitt bästa.

fortsätt gärna skriva som tidigare, de e faktiskt ganska peppande ;)

Toppen