Hur snabbt är det okej att ligga?

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Om du går på en date - hur snabbt är det okej för dig att knulla?

Första träffen? Finns det några regler alls?

Dexter

Medlem
Kön
Man
Om det känns rätt för båda blir det väl första kvällen... eller vem mer än jag och tjejen skulle kunna sätta regler på det?:sleep:

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ju äldre jag blir - desto färre "regler" följer jag:)

För 20 år sedan hade jag svarat att det inte alls är OK att knulla första dejten.

Men idag håller jag helt med vulgus. Även om jag inte har haft sex med någon under första dejten - än;)

ONS gills inte...

stanli40

Medlem
Kön
Man
Stämmer kemin? Finns känslan? Kör på! Finns den inte. Vänta tills nästa träff.
Jag har sex med 8 av 10 tjejer, första träffen. :)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag håller med, ingen annan kan sätta regler för det. Jag var mest nyfiken på vad andra tkr... fast, iofs, ingen total överraskning att få medhåll HÄR, bland snuskhumrar o snuskhummerskor på ona! :cool:

Det mesta funkar... Doc: Inte för o va sån, men jag har faktiskt legat med en tjej och SEN gått på date med henne dan efter. :) Träffades på en middag hemma hos henne o hennes syrra, hånglade upp henne mot kylskåpet o jag blev visst kvar över natten... :oops: Det är flera år sen, men hon e fortfarande en av mina bästa vänner..

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
ser inget fel i att ha sex på första daten om det känns rätt... Men för egen del är längtan efter sex, att långsamt bygga upp en stämning som oundvikligen leder till ett hett och vibrerande knull det optimala...

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Jag håller med, ingen annan kan sätta regler för det. Jag var mest nyfiken på vad andra tkr... fast, iofs, ingen total överraskning att få medhåll HÄR, bland snuskhumrar o snuskhummerskor på ona! :cool:

Det mesta funkar... Doc: Inte för o va sån, men jag har faktiskt legat med en tjej och SEN gått på date med henne dan efter. :) Träffades på en middag hemma hos henne o hennes syrra, hånglade upp henne mot kylskåpet o jag blev visst kvar över natten... :oops: Det är flera år sen, men hon e fortfarande en av mina bästa vänner..

se där.... då funkar ju även det...

jag har aldrig varit på dajt(?) tror jag, det var ett tag sedan man var i gamet..
men jag har aldrig sett det som ett problem att man har sex första kvällen
det finns många tjejer som jag träffat & sedan har det varit en bra början på ett långt & trevligt förhållande

andra har man träffat & känt som kompisar, sen plötsligt har det bara tänt till..
man vaknar på morronen & bara fortsätter ;) frukost & sen blir det ett förhållande.

Toppen