Hur var runkåret 2019?

happyjacker

Välbekant medlem
Kön
Man
Såhär en vecka in på det nya året kanske det går att minnas tillbaka på fjolåret.
Hur var erat runkår 2019?

Hittade du någon ny teknik? Runkade du på något nytt ställe? Hittade du nåt bra klipp? Nåt sprut du minns extra bra?

För min del blev det mest snabba sprut i duschen eller vid ett toabesök. Väldigt få möjligheter till långa sköna runkstunder med njutbara orgasmer tyvärr.

Last edited:

axinol

Aktiv medlem
Ålder
40
Kön
Man
2019 var året för sprutets återkomst. Efter jag passerade 30 har det krävts allt mer för att få till stora sprut. Brukar då å då testa om mina förmågor finns kvar med ett rejält långrunk. I år testade jag längd och nådde nästan två meter igen! Max strålar kom upp i 12 vid ett annat tillfälle så ligger nästan på mina rekord från 25-årsåldern om jag anstränger mig lite extra. Men krävs mer för att nå dit idag.
Annars så blev det för få runk 2019. Har liksom inte tiden. Träffade dock en ny go runkpolare som jag haft några heta stunder med samt besökt ett nakenbad med han. Gott nytt runkår på er alla:)

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Alldeles för lite, alldeles för få sprut trots att jag är en frenetisk onanist. :LOL:

I år har jag fick lovat mig själv och satt upp som regel att det blir fler sköna stunder och en massa smaskiga sprut.
Det mesta kommer avrapporteras via min blogg och speciellt de mer ’kinky’ sprutuppdrag jag har framför mig.

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
På det stora hela var runkåret 2019 bra. Det jag ska satsa mer på i år är utomhusonani. Mer nakentid i naturen. På nätet ska jag försöka prova nya teman att runka till.
Kunde vara kul att göra en "runkkarta" över de platser där man haft det skönt.

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Sämre än andra år faktiskt. Fick nåt konstigt fel i de nedre regionerna så att jag i flera månader inte nästan hade nån orgasmkänsla alls. Jag hade utlösning, men ingen orgasm. Doktorsbesök och massa tester följde, men utan att hitta orsaken. Det konstaterades att jag hade nån form av muskelinflammation i bäckenbotten eller liknande.

Lyckligtvis gick det över och maskineriet är nu i topptrim igen.

Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Sämre än andra år faktiskt. Fick nåt konstigt fel i de nedre regionerna så att jag i flera månader inte nästan hade nån orgasmkänsla alls. Jag hade utlösning, men ingen orgasm. Doktorsbesök och massa tester utan att hitta orsaken. Det konstaterades att jag hade nån form av muskelinflammation i bäckenbotten eller liknande.

Lyckligtvis gick det över och maskineriet är ny i topptrim igen.
Finns bra appar för träning av kegelmuskler

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Såhär en vecka in på det nya året kanske det går att minnas tillbaka på fjolåret.
Hur var erat runkår 2019?

Hittade du någon ny teknik? Runkade du på något nytt ställe? Hittade du nåt bra klipp? Nåt sprut du minns extra bra?

För min del blev det mest snabba sprut i duschen eller vid ett toabesök. Väldigt få möjligheter till långa sköna runkstunder med njutbara orgasmer tyvärr.

Mest sticker ett skogsrunk ut. Stannade på en rastplats för att pissa. Gick in i skogen en bit och lättade på trycket. Vinden gjorde mig hård och jag lättade på ett annat tryck.
Härligt att ligga naken i solen.
När penis reser sig är det bara att njuta

Toppen