PlågeriAtt inte onanera på ett år?
Härligt och plågsamt uppkåtande på vägen..Men när du känner utlösningarnas utlösning efter dag 30. Då ångrar du inget. Eller när du möter en kvinnas blick i vardagen. Du biter ihop...men kan inte hejda sperman som rinner i dina kalsongerPlågeri
Nej..hålla sig så länge som möjligt. För den som vill testa. Utlösningar med kvalité i stället för kvantitetAtt inte onanera på ett år?
Underbart att du verkar trivas med med mer frekventa utlösningar. Var och en har skönt på sitt sätt. Kanske skulle vara skönt att växla.. avhållsamhet..intensivrunksperioder?Räkna ABSOLUT INTE med mig! Jag kommer fortsätta att snitta på +300 runk under 2021!
Det hade varit spännande!Någon kvinnlig kommentar i ärendet?
Om vi hjälps åt och runkar flitigt är tillsammans snart uppe i 1000 satser..vilket skulle motsvara ca 4 -5 liter. Vilket spermabad till någon tjej som uppskattar.Jag kommer faila redan inatt haha
Men idéen att föra statistik över årets alla runk kan vara kul! Ska försöka göra något liknande. Synd man inte kan ha bloggar här.
Om vi hjälps åt och runkar flitigt är tillsammans snart uppe i 1000 satser..vilket skulle motsvara ca 4 -5 liter. Vilket spermabad till någon tjej som uppskattar.
Hur går det hittills?Räkna ABSOLUT INTE med mig! Jag kommer fortsätta att snitta på +300 runk under 2021!