Jag är hårig !

U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
@ PHYZ!! Nån gång måste man ju börja ;)

@lskar_dejj: count me in, det är nice :)

Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Ibland så känner jag för något nytt och då rakar jag av allt hår, men för det mesta så har jag lite hår

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
En buske kan vara fint, men den ska vara ansad... hår i maten, hur kul är det? och i näsan? man nyser ju! :D Ingen spretig storskog - då sexvägrar jag! *skojar* Helrakat eller ansat är finast... lent mot kinden... ;)

smoothsnubbe

Medlem
Kön
Man
En buske kan vara fint, men den ska vara ansad... hår i maten, hur kul är det? och i näsan? man nyser ju! :D Ingen spretig storskog - då sexvägrar jag! *skojar* Helrakat eller ansat är finast... lent mot kinden... ;)

vet inte om ja kan hålla med
gillar mest helrakat på tjejen då ja oxå är d
e på nåt sätt skönast när båda e det o fräshast

men alla kar ju rätt o ha sin smak :)

N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Håller med super lasse , ansat eller ren rakat.
" Hår i maten , kul lasse:D"

Kluten

Ny medlem
Kön
Man
Jag gillar håriga brudar,så där ser man att smaken är olika,tittar ofta på Hairy-sidor och blir kåt som fn

kille71

Medlem
Kön
Man
hår ska bara bort! det ska var mjuk och fin. Jag tycker att det är skit jobbigt med allt hår man få i munnen när man slicka en orakad fitta.

Jonazzz

Ny medlem
Kön
Man
Diggar mest när det är en smal hårremsa. Ska vara lite hår så det inte ser ut som en barnfitta.

ollonborren

Ny medlem
Kön
Man
[mest upphetsande är håriga fittor, vet inte varför. det kan vara nån grej att jag sett morsans kompisar när jag var ett barn

Toppen