Jag är pinsam

avve

Medlem
Kön
Man
Min lillebror, (31 år) jobbar utomlands.
Det går inte att köpa kondomer för normala nordiska kukar där han bor.
Lillebror vill att jag ska köpa kondomer till honom och jag tycker det är så pinsamt. Jag fattar att det är jag som är pinsam, men faan, i min familj är det ju bara jag som har sex! eller hur? brukar det inte vara så ?
Jag kryper självklart till korset och hjälper min bror, men visst faan flyttar jag lite gränser nu !

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Om det bara är du i din familj som har sex, vad skall din bror då använda kondomerna till?

avve

Medlem
Kön
Man
Ha ha , läs lite mellan raderna, klart alla har sex, nästan alla, men typ att mamma och pappa har sex, det är ju en vanlig fobi, att det är svårt ens tänka att det är så. men ok inte att förvänta att alla fattar, no problem.

Bamse-Mannen

Medlem
Kön
Man
Jag förstod vad du mena, och det är väl ett normalt beetende att känna så. Men man får faktist svälja det och acceptera att så är det. Alla gör det, alla ska som det sägs i "Bert den siste oskulden" hehe.

Men vad menar du med att det inte går o köpa kondomer för normala nordiska kukar? Är dom för stora/små där ?? Och vart är han ?? :D

Själv, är bäste dräng.

lskar_dejj

Ny medlem
Kön
Man
Mina föräldrar har fan alltiii sex, när ja ska sova, så hör ja Mamm stöna Ibland . fast de e kul o lyssna på.. Mmmmmm

Ja heter Emelie , gillar mktmktmkt o mkt sex bärettelser.

Nike

Medlem
Kön
Man
lskar_dejj: Vad brukar du göra då? Ligger du kvar och lyssnar, eller försöker du bara stänga av öronen? :p Det måste väl ändå kännas lite pinsamt att höra när sina föräldrar har sex?

avve

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Bamse-Mannen

Jag förstod vad du mena, och det är väl ett normalt beetende att känna så. Men man får faktist svälja det och acceptera att så är det. Alla gör det, alla ska som det sägs i "Bert den siste oskulden" hehe.

Men vad menar du med att det inte går o köpa kondomer för normala nordiska kukar? Är dom för stora/små där ?? Och vart är han ?? :D

Själv, är bäste dräng.

Klart et bara är att svälja, kan absolut känna att det är en onödig känsla.
det värkar som att normala kondomer i japan och kina är mindre och kortare än normala svenska. dom kondomer som jag provade på ett av dom hotell jag bodde på i Kina var tydligt för små för att vara bekväma (om det kan vara bekvämt)

är det någon som vet skillnaden mellan kinesisk karaoke och normal svensk karaoke ? det var definitivt pinsamt att uppleva skilnaden, men mycket vackert ;)

Poppeg

Medlem
Kön
Man
Har mitt rum intill mina föräldras rum, fan va jobbigt när man hör stön därifrån.. Kommer ihåg när jag var jätte liten och inte förstod va de höll på med så en dag öppnade jag min dörr hastigt och hörde då att det prasslade till i täckena och då förstod mina tröga hjärna vad som pågick =D

Toppen