Jag har sovit naken

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Från ca 10års ålder har jag nog alltid sovit naken.Minns att i vår lilla stuga där det blev enormt varmt på sommrarna sov vi alltid nakna,plus att man gick ut i det fria när det trängde på.I min egen familj fru ,dotter och son har det alltid sovits naken.Hos flertalet vänner som man sovit över hos eller tvärtom så säger erfarenheten att nog dom allra flesta sover naken.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag sover oftast med kallingar på, men ibland på helger när man är extra sugen så sover jag naken.:)
Skönt när morgonståndet för leka mera fritt.

Nakenälskare

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sover alltid naken och har gjort det sedan jag var i 12 års åldern. Sover mycket bättre utan kläder och tycker det känns mer hygieniskt också.
Ibland har det väl lett till att andra har sett kuken t.ex. när man sovit över hos någon, och till exempel gått på toa mitt i natten och mött någon när man kommit ut. Men jag har aldrig försökt dölja något utan låtit dom titta om dom vill, ingen har mej veterligen tagit skada av att se en naken människa. :)

Frank

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag sover alltid naken och har gjort det sedan jag var i 12 års åldern. Sover mycket bättre utan kläder och tycker det känns mer hygieniskt också.
Ibland har det väl lett till att andra har sett kuken t.ex. när man sovit över hos någon, och till exempel gått på toa mitt i natten och mött någon när man kommit ut. Men jag har aldrig försökt dölja något utan låtit dom titta om dom vill, ingen har mej veterligen tagit skada av att se en naken människa. :)
Har samma erfarenhet.

lasseswede

Välbekant medlem
Kön
Man
Började väl sova naken när man flyttade hemifrån. Sen blev det shorts när barnen blev några år så man inte låg näck när de kom mitt i natten.

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Sov naken och mycket riktigt så vaknade jag med ett rejält pissestånd, så var bara at klä på sig och gå ut i det fria och kissa med fullt stånd rakt ut i naturen, no hands. Till historien hör även att vi bor på landet ganska avskilt och vi har problem med att vildsvinen börja komma väldigt nära vår tomt med sitt bökande och jag lever i tron att om jag kissar markerar mitt revir på träden så håller det grisarna borta.:)
Funderar på om det kanske skulle vara ännu effektivare med att spruta sperma på träden, en anledning till att runka i det fria.:)

Toppen