Jag Runkar just ny chatten.

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
jaha, hur går det då?

film på canal+ om ett tag kanske. ngn som kan se det? ingen aning,men man vet aldrig.

The_Womanlover

Ny medlem
Kön
Man
Jag kollar på porr klipp från olika hemsidor skönast. eller det finns också en hemsida med gratis TV www.tvnoo.com tryck på XXX så finns det porrfilmer som visas varje dag.

Igår såg jag en porr film som var omgjord från törnrosa härlig film runkade hela tiden.;)

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
ridskolan, nice!

ngn som kollar. kanske ngn tjej också? kan ju vara nice o höra vad man gillar bäst under filmen... verkar vara nån fransk också på en annan c+kanal.

J-o-n-a-s

Aktiv medlem
Kön
Man
Mmm... jag föredrar ridskolan. Gillar svenska brudar som suger kuk och slickar varandra. En viss töntfaktor som faktiskt gör att filmen känns mer äkta.

På Playboy channel blir en lockig sötnos rejält påsatt, inte helt fel det heller [}:)]

Kuken står på!

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
nu e d igång. 2 tjejer som leker m varann... sådär. men kan nog bli hetare.

playboy kanske man skulle ha. snygg?

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
canal+2
nu e d rita faltoyano o någon blond tjej. såja. nu blir det intressant...

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
you should soo see canalplus nu. russian institue m riktigt heta tjejer. riktigt heta.... nån som kollar, hör av er!

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
de där 2 mörka är ju löjligt snygga. och kan verkligen behandla varann. nice! underbart att se när hon slickar o smeker den andra. ni andra skulle se...

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
den mörka smala som slickar den andra lilla snygga fittan, samtidigt som den blonda suger killen bakom. det är nice. måste runka, hur ska man kunna motstå?

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
o nu får hon bakifrån, kunde man ju tänka. i rumpan... samtidigt som de två mörka snygga turas om att suga den andra killen. de är heta! vilka blickar.

joe

Aktiv medlem
Kön
Man
mm, nu ser jag russian institute 3 igen. den e ju sanslös.

nån mer som har sett?

Toppen