Jag tycker att det är skönt att runka framför datorn

Surahammar

Välbekant medlem
Ålder
69
Kön
Man
Skönt att runka vid datorn, ibland har jag rullat på en kondom, sitter på framkanten på sitsen lutar mig bakåt och sträcker ut benen så dom är helt raka, och sedan tokrunkar i högt tempo med hårda runkdrag tills gubbkuken sprutar i kondomen, fy faaaan va skönt det är

RunkGubbe

Välbekant medlem
Skönt att runka vid datorn, ibland har jag rullat på en kondom, sitter på framkanten på sitsen lutar mig bakåt och sträcker ut benen så dom är helt raka, och sedan tokrunkar i högt tempo med hårda runkdrag tills gubbkuken sprutar i kondomen, fy faaaan va skönt det är
Mmm tror att vi är många som runkar som du … jag är iallafall en ;)

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Mmm tror att vi är många som runkar som du … jag är iallafall en ;)
Förutom kondomen. Det är så härligt att få satsen på sig. Sitter alltid på en handduk så jag inte riskerar att söla ner

Ekenkis

Aktiv medlem
Ålder
70
Kön
Man
Använder Ipad med porr. Sitter tillbakalutad i min favoritfåtölj. Mjukisbyxerna nerdragna och runkar för fullt. Gubbkuken (70+) sprutar ofta på magen som bilden visar. Skön stund. Tyvärr orkar inte kuken stå mer den dagen
Så skönt det låter. Kan se framför mig hur du runkar och njuter av den sköna gubbkuken. Runkar min egen hårda gubbkuk nu när jag tänker på din kuk. Längtar till värmen och nakenbaden.

Toppen