Är också en mullig gubbe som gillar smaka min egen spermalåter härligt grabbar.
Tjock gammal gubbe som vill spruta sig själv i munnen söker tips på bra ställning.
Jag gillar att slicka frugans fitta ren från min egen sperma efter att jag sprutat på hennes fitta.
Min egen sperma smakar så gott......
Är också en överviktig äldre man som älskar att slicka i mig min egen sperma, både från frugans fitta och en fullsprutad kondom, som jag sedan stoppar i munnen och njuter av smaken. Men det är naturligtvis mycket mer upphetsande att bli sprutad i munnen av en annan man, med otvättad kuk.låter härligt grabbar.
Tjock gammal gubbe som vill spruta sig själv i munnen söker tips på bra ställning.
Jag gillar att slicka frugans fitta ren från min egen sperma efter att jag sprutat på hennes fitta.
Min egen sperma smakar så gott......
Tycker om att spruta i en kondom, och sedan stoppa den i munnen och vända ut och in på den med tungan.Senast jag lekte med dildon så kletade jag in den i min sats och sög av den.
Det var länge sedan jag sög någon annan man till utlösning i min mun, men längtar efter det. (Stockholm )Suga annans kuk med då?
Ja, då har vi samma längtan efter att få suga kuk, oskyddat, till utlösning i munnen.Jag med![]()
Skulle vilja spruta på din kuk, och sedan suga den ren, medan du också kommer i min mun.Senast jag lekte med dildon så kletade jag in den i min sats och sög av den.
Det skulle jag också viljaSkulle vilja spruta på din kuk, och sedan suga den ren, medan du också kommer i min mun.
Går också igång på det. Är väl så närma man kan komma den äkta varan?Senast jag lekte med dildon så kletade jag in den i min sats och sög av den.
Håller på vara för gammal o stel för den ställningen,men det är härlig när man får till det.Mmm...ja de är upphetsande å ligga böjd så man har kuken alldeles framför ansiktet när man runkar sen gapa å spruta sej själv i munnen. Först känna lukten av sin kåta kuk, se den på nära håll och tillslut få smaka på sperman.
Ja de e riktigt härligt å upphetsandeHåller på vara för gammal o stel för den ställningen,men det är härlig när man får till det.