Hur gammal var du i sammanhanget?Minns en gång speciellt när jag var med på fotbollsläger o alla var iväg. Ensam med 25 väskor med trosor från 13-åringar.
UnderbartMinns en gång speciellt när jag var med på fotbollsläger o alla var iväg. Ensam med 25 väskor med trosor från 13-åringar.
ÄldreHur gammal var du i sammanhanget?
Gillar också sambons döttrars trosor. Så upphetsande att lukta och slicka på och fantisera om.Någon mera som tycker om att runka och lukta i Trosor ? Jag brukar låna sambons och även hennes dotters trosor ur tvättkorgen ibland så skönt att känna doften speciellt från hennes dotters
Be han höra av sig till migHar kommit på min man med att sälja mina använda trosor till en bekant. Blev först arg men det är lite sexigt att veta att man fortfarande kan kåta upp en man
Vilka slags trosor brukar hon haJag har snott trosor av styvsonens flickvän. Så härligt att runka spruta i dem!
Blir kåt av tanken å runka å komma i domSå spännande med trosor. Men själv gillar jag mest när andra män runkar med min frus trosor. Så upphetsande att se någon annan bli rejält kåt av hennes fittsaft och spruta.
Mmm låter fantastiskt sexigt. Gör jag medNågon mera som tycker om att runka och lukta i Trosor ? Jag brukar låna sambons och även hennes dotters trosor ur tvättkorgen ibland så skönt att känna doften speciellt från hennes dotters