Juck-runka i tåg

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Satt igår påväg hem från en kompis på sista pendeln och var alldeles ensam i vagnen mellan flera stationer i vagnen bredvid satt en väldigt snygg tjej... Jag satt längst bak i vagnen och såg henne ibland igenom ena rutan i slutet av andra sidan vagnen... Såg att hon hade urringing och blev bara kåtare o kåtare...Till slut blev jag helt tokig och tog av mig min tröja och byxor och var helt naken ivagnen och rullade ihop det till en boll och la det på ena kanten av sätet och juckade dem .... Riktigt upphetsande och härligt måste jag säga, pendeln när den åker gör att man 'juckar automatiskt' tills det sprutar....kändes nästan som om någon knullade mig...Och till slut kom jag :)

Kan rekommendera denna typ av 'runkning' i en pendelvagn, kanske inte är enklaste sättet..men väldigtu pphetsande är det iaf eftersom det är på en sån offentlig plats + att man inte behöver jucka så mycket själv...:)

Tänkte bara skriva av mig lite :)
Oh härligt sprut blev det sen ;)

Tack för mig

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Ja skulle detta vara sant så skulle det vara intressant att höra undanförklaringen över det kletiga på dina kläder, när du sedan steg av tåget.

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Kan svära på att det är helt sant.
Det blev inte kletigt på kläderna eftersom jag tog den övre delen på snoppen (detröda) och drog ut det o la det på undersidan av kuken o sen juckade jag så allt det kletiga stannade kvar ovan på ollonet sen tömde jag av det på golvet....
Varför skulle jag sitta här och ljuga ?

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

SOLO

Medlem
Vagnen bredvid? Åkte ett tåg paralellt bredvid det sista tåget? Vilken linje skulle det vara???
övre delen på snoppen (detröda)? Ær det ollonet du menar?

RunkandeKillen

Ny medlem
Kön
Man
Originally posted by t2000

Kan svära på att det är helt sant.
Det blev inte kletigt på kläderna eftersom jag tog den övre delen på snoppen (detröda) och drog ut det o la det på undersidan av kuken o sen juckade jag så allt det kletiga stannade kvar ovan på ollonet sen tömde jag av det på golvet....
Varför skulle jag sitta här och ljuga ?

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

Ja, förklara den där meningen bättre. Jag fattade inte ett ord av vad du menade.

Anonymis

Medlem
Kön
Man
men han menade nog att han satte skinnet som en form med ollenet uppåt o skinn nerat så all sperma kom där så hällde han ut de sen.. nej jag vet inte

t2000

Medlem
Ålder
36
Kön
Kvinna
Originally posted by SOLO

Vagnen bredvid? Åkte ett tåg paralellt bredvid det sista tåget? Vilken linje skulle det vara???
övre delen på snoppen (detröda)? Ær det ollonet du menar?

Vagnen bredvid, jag menar naturligtivs den vagnen som sitter bakom/framför man brukar säga bredvid...

Nej jag menade som han längst ner nu förklarade att jag tog skinnet och la det på undre delen av snoppen ja precis..

Skeåa Vieä Reunkae? ;D

anagram

Medlem
Kön
Man
Jag har också runkat på ett tåg. Jag lade min jacka över kroppen och låstades sova, samtidigt höll jag upp jackan runt kuken och drog små drag, då och då kollade jag upp för att kolla på kvinnan som satt snett mittemot. Hon anade antagligen inte att det satt en ung kile med ståkuk mittemot henne och runkade med henne som runkobjekt. Eftersom jag drog korta och små drag tog det ganska lång tid innan jag kom (15 minuter ungefär), då kupade jag den andra handen runt kuken och fångade upp satsen som jag sedan kladdade av på en tshirts som jag hade lagt under jackan. Det enda som kunde ha avslöjat mig var de häftiga skakningarna jag fick då jag kom, men på ett tåg skakar det ju ganska ofta. Skithärlig upplevelse.

Toppen