Satt igår påväg hem från en kompis på sista pendeln och var alldeles ensam i vagnen mellan flera stationer i vagnen bredvid satt en väldigt snygg tjej... Jag satt längst bak i vagnen och såg henne ibland igenom ena rutan i slutet av andra sidan vagnen... Såg att hon hade urringing och blev bara kåtare o kåtare...Till slut blev jag helt tokig och tog av mig min tröja och byxor och var helt naken ivagnen och rullade ihop det till en boll och la det på ena kanten av sätet och juckade dem .... Riktigt upphetsande och härligt måste jag säga, pendeln när den åker gör att man 'juckar automatiskt' tills det sprutar....kändes nästan som om någon knullade mig...Och till slut kom jag
Kan rekommendera denna typ av 'runkning' i en pendelvagn, kanske inte är enklaste sättet..men väldigtu pphetsande är det iaf eftersom det är på en sån offentlig plats + att man inte behöver jucka så mycket själv...
Tänkte bara skriva av mig lite
Oh härligt sprut blev det sen
Tack för mig
Skeåa Vieä Reunkae? ;D
Kan rekommendera denna typ av 'runkning' i en pendelvagn, kanske inte är enklaste sättet..men väldigtu pphetsande är det iaf eftersom det är på en sån offentlig plats + att man inte behöver jucka så mycket själv...
Tänkte bara skriva av mig lite
Oh härligt sprut blev det sen
Tack för mig
Skeåa Vieä Reunkae? ;D