Julrunk/pill

saltypenguin

Ny medlem
Kön
Man
Kom att tänka på en sak, att jag haft som tradition att dra en mysig runk någon gång under julaftonen varje år, och att detta blivit lite som en tradition. Någon som gör detsamma? :)

hotpants

Aktiv medlem
Kön
Kvinna
nepp...men lät bra...fast jag onanerar varje dag så julafton är inget undantag.

kram ha en skön jul.

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Kom att tänka på en sak, att jag haft som tradition att dra en mysig runk någon gång under julaftonen varje år, och att detta blivit lite som en tradition. Någon som gör detsamma? :)

Du kanske precis har startat en tradition med ditt inlägg;)

Jag vet att jag inte kommer att kunna logga in på ona på julafton! Men tanken på att det finns människor därute som är kåta på julaftonsmorgonen, gör att mitt sug ökar markant:p

Även om man onanerar andra dagar också, så är ju julafton en dag som inte är förknippad med onani för min del. Kanske blir det ändring på det nu;):cool::p

sprutkillen

Medlem
Kön
Man
Något som man nästan skulle kunna börja kalla tradition är att vi, vad vi minns nu... alltid avslutat julaftonskvällen med lite glögg och nåt annat gott för att sen ta finalen i sänghalmen (eller nån annanstan) med en riktig het kärleksstund

Gorman

Medlem
Kön
Man
Det är nu tyst och stilla och juldagskväll.........Skönt nu med en avkopplande onanistund............runkar skönt just nu.....;)

Toppen