Du är förlåten - för den här gången[}:)]
FridaA Medlem Ålder 37 Kön Kvinna 25 mars 2008 #42 Hörru ni ni!! [}] Nästa gång vill minsann jag också va me....
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 25 mars 2008 #43 Hörru ni ni!! [}] Nästa gång vill minsann jag också va me.... Klicka för att expandera... Timing FridaA - timing
Hörru ni ni!! [}] Nästa gång vill minsann jag också va me.... Klicka för att expandera... Timing FridaA - timing
Pumps-Lover Aktiv medlem Ålder 51 Kön Man 25 mars 2008 #44 Kikar in men ser att alla ser väldigt avslappnade och tillfredsställda ut
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 25 mars 2008 #45 Kikar in men ser att alla ser väldigt avslappnade och tillfredsställda ut Klicka för att expandera... Timing Pumps-Lover - timing
Kikar in men ser att alla ser väldigt avslappnade och tillfredsställda ut Klicka för att expandera... Timing Pumps-Lover - timing
FridaA Medlem Ålder 37 Kön Kvinna 25 mars 2008 #46 Hahhahaa sant....Timing is everything! Men ni kan väl sätta upp plakat eller något när ni tänker sätta (på) igång då vetja!!??
Hahhahaa sant....Timing is everything! Men ni kan väl sätta upp plakat eller något när ni tänker sätta (på) igång då vetja!!??
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 25 mars 2008 #47 Men jag tänker alltid på att sätta igång
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 25 mars 2008 #50 Vad säger du FridaA? Har Pumps-Lover gjort sig förtjänt av att vara vår tjänare[}]
Dexter Medlem Kön Man 25 mars 2008 #54 jag har kanske inte förtjänat att vara er tjänare men jag ställer gärna upp
Snäckan Välbekant medlem Ålder 56 Kön Kvinna 26 mars 2008 #56 Tja...jag är på Snäckan... Klicka för att expandera... De får nog allt visa att de är värdiga att tjäna oss först[}]
Tja...jag är på Snäckan... Klicka för att expandera... De får nog allt visa att de är värdiga att tjäna oss först[}]
B Biggiesmall Medlem Kön Man 26 mars 2008 #57 Efter en stunds surfande så sitter jag med en bula. Funderar på om jag ska släppa fram den eller fortsätta reta mig själv. Låter den vara kvar i mörkret ett tag. Känner att det börjat läcka ut lite försats längs låret...
Efter en stunds surfande så sitter jag med en bula. Funderar på om jag ska släppa fram den eller fortsätta reta mig själv. Låter den vara kvar i mörkret ett tag. Känner att det börjat läcka ut lite försats längs låret...
FridaA Medlem Ålder 37 Kön Kvinna 26 mars 2008 #58 De får nog allt visa att de är värdiga att tjäna oss först[}] Klicka för att expandera... Som vanligt så väldans kloka och eftertänksamma ord... Absolut... De måste visa sig värdiga vetja!
De får nog allt visa att de är värdiga att tjäna oss först[}] Klicka för att expandera... Som vanligt så väldans kloka och eftertänksamma ord... Absolut... De måste visa sig värdiga vetja!