Kåt av att klä sig i kvinnokläder

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Fick hem ett paket idag med ett par ljusgrå ”scrunch tights”, ni vet sådana som skär in mellan skinkorna. Jag kan förstå varför tjejer gillar att bära sådana, och jag som kille älskar att se dem i sådana. Till och med jag som är rätt skinny får en hyffsad röv i dem. Blev ganska kåt av att se mig själv i dem. Och drar jag upp dem ordentligt så skär de hela vägen in från pungen och förbi anus. Grymt skönt och porrigt! Och bättre blev det när kuken växte sig stor i dem.
Rekommenderar varmt! :love:

https://www.reddit.com/r/MenInLeggings/s/a9dJouw2nY ;)

Trosklädd

Välbekant medlem
Kön
Man
Som alla säkert har förstått av alla mina tidigare inlägg i andra trådar så älskar jag att klä mig i kvinnokläder och sexiga trosor, behåar, stayups och liknande.
Jag är ingen crossdresser eller transa utan mer en kille med manligt utseende som ändå älskar allt det feminina.
Sexiga underkläder i skönt material, snäva kjolar och sköna blusar i silkeslent material bland mycket annat.
Jag älskar att måla naglarna, sköta om mig själv och hålla mig slät och len och parfymerar mig gärna med en feminint väldoftande parfym.

Så fort jag får på mig ett kvinnligt plagg så är det som att nervbanorna i hjärnan kopplas om och allt jag kan tänka på är sex, porrigt och mysigt snusk, bröst, kukar och sperma.

Man 1972

Medlem
Kön
Man
Jag tycker också det är spännande med trosor och strumpbyxor, extra trevligt om mannen man kanske ha sex med extra kåt av det då jag får ut det undergivna hållet.
Plus det är ju lite förbjudet så det gör det hela lite extra spännande. Så tänker jag.

SissyCDX

Medlem
Finns nog inget skönare än känslan att ta på sig Stay-up och ett par sköna Trosor. Brukar vara klädd så på Porrbio ställen. Skönt när någon knäpper upp mina Byxor och får se mig klädd så. Brukar bli skönt avsugen då. Härligt att känna Händer som smeker kukbulan utanpå trosan
Går ibland också på porrbio med sexiga underkläder under de vanliga. Visar ibland några utvalda... Drömmer om att gå runt i bara underkläderna...

runkgubbeUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Klädde mig i fittkläder när jag var yngre och smärtare. Så härligt det var med strumpor, höfthållare och trosor. Blev så jäkla kåt av det. Det kunde räcka med att man började plocka fram fittkläderna så styvnade kuken redan. Vill träffa en man som gillar visa upp sig iklädd fittkläder och med styv kuk. Vill runka och suga medans jag smeker det härliga tyget.

Toppen