Kåt i omklädningsrummet?

johannezzz

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Brukar har en bok med mig och sätta mig i relaxavdelningen och läsa. Snart kommer det alltid män och sätter sig i närheten. Brukar hålla boken framför mig och läsa, samtidigt som jag njuter av att känna hur jag blir hård. Brukar smeka mig lite nonchalant, som att det inte vore nån grej, liksom. Och när jag sneglar under boken ser jag alltid att männen som satt sig i närheten har stånd medan de tittar på mig. Det är härligt att känna hur min kåthet smittar av sig...
 

Spelmannen

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag håller med grymt upphetsande. En gång var jag på ett gym i Alvesta (tillfälligt besök). Var där vid stängningsdax när en man i 50-årsåldern (vi var de enda kvar) ställde sig utanför bastuns glasdörr och torkade kuken i säkert två minuter. Han såg ju att jag satt ensam i bastun. Han fick halvbånge o jag blev jädra kåt. Var inte beredd på hela grejen, annars hade jag början smeka kuken som en invit. När han gav upp var jag tvungen att tokrunka i bastun. När jag kom ut ur bastun med svullen kuk var hon som skötte stället och fixade i omklädningsrummet. Dolde mig inte överhuvud taget, lät kuken synas fritt. Men jag ångrar att jag inte fångade tillfället. Nästa gång, då djävlar blir det åka av.
 

calle34

Medlem
jsg har blivit avrunkad av en tränings kompis flera ggr inne på toa och på bänken där vi byter spruta en gång över nåns annan killes kläder . aldrig runkat han
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Nej får inte stånd av andra mäns könsorgan. Kan titta för att jämföra med mitt eget men inte mer. Att se någon runka i ett omklädningsrum eller bastu gemensam bastu vill jag inte heller. Jag runkar själv minst en gång om dan men oftast själv.
Om jag och någon kvinna eller man onanerar tillsammans så gör vi det avskilt inte på gemensam utrymmen. Har runkat och även blivit av sugen i en bastu men var dåvarande flickvän mormors bastu i hennes villa.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Finns ställen med gemensamma omklädningsrum tex två av mina arbetsplatser. När man tränade där kunde man få se en mycket yngre 20-25år komma ur helt naken ur duschen. Klart att men regerade inte så att man fick stånd men den reste sig lite. Verkade som några av de yngre speciellt kvinnliga arbetskamraterna retade med några av oss män. Inget hände vad jag vet förutom att några blev förnärmade tyckte att vi inte fick stånd.
Men att se en naken människa man eller kvinna behöver ju inte ha med sex att göra.
Att många onanerar på ett eller annat sätt är väl normalt olika hur ofta men själv kanske en gång per dag i ca40år i medeltal.
Men tycker inte man skall göra det i gemensamma utrymmen.
 

Lillkuken

Välbekant medlem
Kön
Man
Har haft mycket fantasier om omklädningsrum ända sedan skoltiden. Såg en skolkompis en gång i duschen med fullt stånd. Har varit orolig för att få stånd själv. Har inte hänt, men halvfjång har väl hänt vid något tillfälle som vuxen. Vet inte hur jag skulle reagera idag om jag såg någon annan med ståfräs, risk finns att det skulle "rycka i baguetten", eller korvbrödet i mitt fall :) Är aldrig ensam på badhus och liknande utan då är barnen med, så det vore olämpligt. Hade jag varit själv vore en annan sak. Fantisera kan man ju alltid...
 
Toppen