Nja! Vill se kvinnan bakom ditt alias först. Ingen attraktion inget sex.Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill knulla mig?
Hur många vill bara vara trevliga ?
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?
Jag bara undrar!
BTW Njut och må gott
Jag vill knulla dig. Det är upphetsande också om bara själva sexet är syftet!Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag är den jag vill ha?
Jag bara undrar!
BTW Njut och må gott
Äsch ! Nu städades tråden bort så ...FÖR BÖFVELEN!!! En kvinna - sjaaaaasa iväg nu!!!
Aldrig sett på maken - ett kvinns på en herrklubb!! Hmmmpffff!!![]()
Känner det som att, vara trevlig är fint. Att erkänna den sexuella lusten och säga att jag vill knulla dig, känns bra.Nu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Hur många vill säga att ni inte är som de andra utan enbart vill ha kontakt med mig för att just du är den jag vill ha?
Jag bara undrar!
BTW Njut och må gott
ahh va synd, så trevligt med damer här juÄsch ! Nu städades tråden bort så ...
Är det du på bilden så knullar jag gärna digNu tar ju män sig rätten att skriva i Kvinnlig onani så jag tar mig rätten att invadera erat eget forum!
Jag bara undrar!
BTW Njut och må gott
Svårt att svara på. Vet ju inget om dig alls, inte ens hur du ser utHur många vill knulla mig?
Så inte missa dom som inte kan hålla sig till ämnet.Andelen män här i tråden som inte plockar upp Grottans frustration, som sär skriver (sic) till obegriplighet och som inte når metanivån utan tror att det handlade om att svara på en kontaktannons...