Nästan alltid när jag är och tränar känner jag den där pirrande känslan av kåthet. Det brukar givetvis förstärkas av att det finns en hel del snygga tjejer omkring. En gång hade jag tights på mig när jag var på gymmet, men det var inte bra, för att dölja ett stånd i ett par tights är inte lätt.
På mina cykel träningspass brukar jag bli riktigt kåt, detta därför att kuken stimuleras så härlig på grund av att man sitter så framåt lutad så kuken lätt gnuggas av benrörelsen. Det stimulerar även träningen i positiv riktning. Jag brukar då alltid stanna för en härlig "naturupplevelse".
Min tjej gillar också cyklig så vi brukar gärna "träna" ihop.
dessutom gillar hon att se mig i tights.
Är det någon annan som känner hormon svall vid svettiga träningspass och gillar tighta träningskläder?
easy rider
På mina cykel träningspass brukar jag bli riktigt kåt, detta därför att kuken stimuleras så härlig på grund av att man sitter så framåt lutad så kuken lätt gnuggas av benrörelsen. Det stimulerar även träningen i positiv riktning. Jag brukar då alltid stanna för en härlig "naturupplevelse".
Min tjej gillar också cyklig så vi brukar gärna "träna" ihop.
dessutom gillar hon att se mig i tights.
Är det någon annan som känner hormon svall vid svettiga träningspass och gillar tighta träningskläder?
easy rider