Kåt när jag tränar hårt

ccv726s

Ny medlem
Kön
Man
Nästan alltid när jag är och tränar känner jag den där pirrande känslan av kåthet. Det brukar givetvis förstärkas av att det finns en hel del snygga tjejer omkring. En gång hade jag tights på mig när jag var på gymmet, men det var inte bra, för att dölja ett stånd i ett par tights är inte lätt.
På mina cykel träningspass brukar jag bli riktigt kåt, detta därför att kuken stimuleras så härlig på grund av att man sitter så framåt lutad så kuken lätt gnuggas av benrörelsen. Det stimulerar även träningen i positiv riktning. Jag brukar då alltid stanna för en härlig "naturupplevelse".
Min tjej gillar också cyklig så vi brukar gärna "träna" ihop.
dessutom gillar hon att se mig i tights.
:D
Är det någon annan som känner hormon svall vid svettiga träningspass och gillar tighta träningskläder?:sleep:

easy rider

kamraten

Medlem
Kön
Man
oj, det har aldrig hänt mig. däremot kan jag bli kåt efteråt när jag står i duschen och tänker på hur sexig och vältränad jag är med alla nytränade muskler. självkärleken är den bästa kärleken. :)

ccv726s

Ny medlem
Kön
Man
Håller med dig, klickar träningen så brukar duschen fixa det.
Det känns härligt när det varma vattnet rinner över kroppens trötta muskler, det tänder mig.
Ibland när tjejen och jag duschar ihop efter ett hårt träningspass
brukar vi köra ett "stretchpass" i badrummet.
Vi tvålar och masserar våra kåta kroppar hala, sen knullar vi hungrigt varandra tills jag sprutar min sperma, Det e`kalas det.
Inte så dumt va??:p:p[^]

easy rider

ccv726s

Ny medlem
Kön
Man
Det här med testosteronet (Manligt könshormon) känner jag till. Men ingen av min träningspolare har någonsin talat eller vågat tala om att man blir kåt av det. Men är det så då svallar det över rejält på mig det kan jag garantera.
Men häftigt är det, man blir ju sugen på sex. En härlig effekt.

easy rider

Toppen