Kåt på brorsans tjej!!!

goldstein

Ny medlem
Kön
Man
jag är så jävla kåt på brorsans tjej. nån annan som är det?
vet inte vad man ska göra vill bara ha henne.:p

oscarboy

Medlem
Kön
Man
Ge fan i henne om du vill ha en bra relation me din brorsa. Om du inte bryr dig så snor du henne bara rakt av [^][/size=2]

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Men va f-n?

Se för f-n till och inte röra till saker med brorsan...det kommer vara honom du bollar saker med hela livet!

Det finns ju en hel ocean med brudar...öppna ögonen...slåpp brorsans tjej...och gå ut i livet!

jagrunkar

Aktiv medlem
Kön
Man
att tänka på henne när du runkar är väl en sak...att pilla på henne i verkligheten är nog inget att rekommendera

Lellelind

Medlem
Kön
Man
Så länge hon och din brorsa är tillsammans så kan du bara hålla tassarna och kuken borta från henne, och endast ha henne i dina runkfantasier, iallafall om du är rädd om din bror. Men om de gör slut så är det fritt fram för dig att lägga in högsta växeln och ragga på henne.
En annan sak är att du kanske kan hoppas på att brorsan och tjejen bjuder in dig på trekant. Det är inte helt ovanligt att tjejer tänder på bröder och att de vill ha sex med två bröder samtidigt. Men det är inget du ska hoppas för mycket på.

goldstein

Ny medlem
Kön
Man
Ja det skulle vara fint att ha trekant med henne.
men jag ska inte röra henne annars det får bli i fantasierna.
men det är väl inte konstigt om man blir kåt på hans brud eftersom hon är het. det borde ju vara någon annan som också är det.;)

T

Tucas

Gäst
Är också för jävla kåt i min kompis syrra, när jag och han va en gång så skulle han gå in på toa, så var de bara jag och han i huset, så gick jag in på hennes rum och sniffa på hennes string :oops:

Toppen