K
Karlsson11
Gäst
Fler än jag som får kåtslag när tjejer har på sig sina träningstights? Jag vill bara dra fram kuken och runka mot tyget.
Ja de går ju omkring med såna byxor på stan, jobbet i skolan. Allt för att vi ska se deras musar och rumporSärskilt när dom går på stan med dom ja. Man vet att dom vill att man skall kolla, vilket är eggande i sig.
Ja de går ju omkring med såna byxor på stan, jobbet i skolan. Allt för att vi ska se deras musar och rumpor
Träningstights/yogapants får det nästan alltid att pirra och rycka i kuken. Särskilt när tjejen har en fin rumpa!Fler än jag som får kåtslag när tjejer har på sig sina träningstights? Jag vill bara dra fram kuken och runka mot tyget.
Härligt med med alla rumpor. Kanske cameltoe ocksåFler än jag som får kåtslag när tjejer har på sig sina träningstights? Jag vill bara dra fram kuken och runka mot tyget.
Mmmm undra om de skulle märka att man spruta på dem i smygHärligt med med alla rumpor. Kanske cameltoe också
Det tror jag.. Men om du hittar en dam som vill leka den leken..att bli sprutade på "utan att märka det" så kan ni ha en bra stund tillsammansMmmm undra om de skulle märka att man spruta på dem i smyg
Mmmm blir så kåt på tankenDet tror jag.. Men om du hittar en dam som vill leka den leken..att bli sprutade på "utan att märka det" så kan ni ha en bra stund tillsammans
Du gillade ju Emmas tightsMmmmm ja tränings tights är så underbart. Man har ju väldigt svårt att inte stirra, vända sig om ifall man möter någon fin tjej med sådana på sig. Och, nu på vinter, så har tjejerna alltid korta jackor på sig så att man verkligen kan spana in dem riktigt. De vet vad vi vill se, hehe
ja, jäklar asså. Hon klädde bra i dem, och fick verkligen kuken att spruta rejältDu gillade ju Emmas tights
Nerkladdade byxor efter det på henneja, jäklar asså. Hon klädde bra i dem, och fick verkligen kuken att spruta rejält
Här uppe brukar vi kalla dom för mummlareÄven kallat ”mummelbyxor”.
Läpparna rör sig men man hör inget…
Men ja, jag älskar också träningstights/yoga pants. Speciellt när tjejen har dem på sig.
Åhhh precis så jag vill ha det