O
openmindedXXX
Gäst
Oftast kan jag behärska mig, lite omedvetet dock och det är väl på gott och inte.
Men jag går i perioder på massage, ofta thaimassage.
Normalt får ivf inte jag stånd eller blir kåt då, men en thaimassage jag ofta o gärna går till. Henne började man ju känna lite och hon mig, hon hade lärt sig vad jag behövde.
Där har det hänt vid två tillfällen att jag fått stånd, ena gången hade handduken glidit ner och kuken tittat fram aldels hård. Men proffsig som hon är, så la hon bara tillbaka handduken.
En annan thaimassage jag testade, där började hon komma lägre o länge mot min pung, när hon masserade insidan på benen. Tillslut så märkte jag hur hon smekte pungen när hon vände o masserade neråt igen.
Sen när jag vände mig om, så hade jag stenhård kuk.
Tänkte är ju inte mkt jag kan gör åt detta. O jag visste ju inte om hon bara testade mig och försökte framkalla mig o bli kåt, eller om det bara var av misstag hon kom åt pungen.
Men väl på rygg, med kuken hård. Så la hon handduken över den, log och tittade på mig. Sen sa hon, du verkar gilla min massage.
Mm, blev bara mitt svar.
Självklart fortsatte massagen mer åt det erotiska hållet. Hon smekte tydligt både pungen o kuken nu, inget runkade utan smek och lite kläm.
Sen åkte handduken bort, och massagen fortsatte i ljumskarna.
Hon stannar upp, ser på mig och frågar, vill du jag ska hjälpa dig?
Gärna blev såklart mitt svar.
Mer olja över min kuk, sen tog hon av sig tröjan så jag fick se hennes bröst.
Runkade kuken par drag, sen började hon suga den.
Tog mod till mig o klämma o smeka brösten.
Allt slutade med jag kom i rejält sprut, hon log o skrattade..du sprutar mycket.
Sen fortsatte massagen sista 15min.
Detta hade jag inte alls väntat mig, och hon tog alla initiativen.
Men jag går i perioder på massage, ofta thaimassage.
Normalt får ivf inte jag stånd eller blir kåt då, men en thaimassage jag ofta o gärna går till. Henne började man ju känna lite och hon mig, hon hade lärt sig vad jag behövde.
Där har det hänt vid två tillfällen att jag fått stånd, ena gången hade handduken glidit ner och kuken tittat fram aldels hård. Men proffsig som hon är, så la hon bara tillbaka handduken.
En annan thaimassage jag testade, där började hon komma lägre o länge mot min pung, när hon masserade insidan på benen. Tillslut så märkte jag hur hon smekte pungen när hon vände o masserade neråt igen.
Sen när jag vände mig om, så hade jag stenhård kuk.
Tänkte är ju inte mkt jag kan gör åt detta. O jag visste ju inte om hon bara testade mig och försökte framkalla mig o bli kåt, eller om det bara var av misstag hon kom åt pungen.
Men väl på rygg, med kuken hård. Så la hon handduken över den, log och tittade på mig. Sen sa hon, du verkar gilla min massage.
Mm, blev bara mitt svar.
Självklart fortsatte massagen mer åt det erotiska hållet. Hon smekte tydligt både pungen o kuken nu, inget runkade utan smek och lite kläm.
Sen åkte handduken bort, och massagen fortsatte i ljumskarna.
Hon stannar upp, ser på mig och frågar, vill du jag ska hjälpa dig?
Gärna blev såklart mitt svar.
Mer olja över min kuk, sen tog hon av sig tröjan så jag fick se hennes bröst.
Runkade kuken par drag, sen började hon suga den.
Tog mod till mig o klämma o smeka brösten.
Allt slutade med jag kom i rejält sprut, hon log o skrattade..du sprutar mycket.
Sen fortsatte massagen sista 15min.
Detta hade jag inte alls väntat mig, och hon tog alla initiativen.