Hur gammla va ni när ni fick könshår?? Själv va ja 12
Fick min mens när jag var 11 år och i samma veva började könshåren att växa. Det är fortfarande kvar
Minns att jag bara några dagar efter att jag rakat mig första gången och var 16 höll på att klia ihjäl mig på alla röda prickar. Drog in på toa för och svalka ner lite med lotion men glömde stänga dörren varpå mor min såg mig med lotionflaskan in action. Vände mig blixtsnabbt men blev ett herrans liv om att jag rakade mig. Hon försökte med alla argument för att inte raka sig. Well, she failed...
Minns att jag bara några dagar efter att jag rakat mig första gången och var 16 höll på att klia ihjäl mig på alla röda prickar. Drog in på toa för och svalka ner lite med lotion men glömde stänga dörren varpå mor min såg mig med lotionflaskan in action. Vände mig blixtsnabbt men blev ett herrans liv om att jag rakade mig. Hon försökte med alla argument för att inte raka sig. Well, she failed...
Hehe... det bästa med att bli vuxen är ju just att man får göra som man vill
Tror jag har berättat det i en annan tråd, men jag tar det här med...!
En kompis var klassföreståndare på en ganska liten skola och de var två lärare som höll i mellanstadiet. Den andra av dem var en tjej i samma ålder som min kompis och hon kom en dag rusande till honom och var chockad...! Hon hade hållt i gympan för barnen i klasserna 4-6 och efteråt hade ett par av de äldre tjejerna börjat raka sig i duschen! De var alltså 11-12 år gamla!
Hon kallade dem till sig efteråt och de fick bestämda order att inte göra det efter gympan, då tittar de på henne och säger "Men det är ju ohygieniskt att inte raka sig! Varför gör inte du det??" (Hon hade tydligen delat dusch med eleverna.)
Här kan man snacka om att börja tidigt!