Det är märkligt vad kusiner kan sätta i gång en, Har också ett minne från min ungdom. Jag har träffat henne väldigt mycket under uppväxten. På sommaren var vi alltid på sommarstället i hop med min moster, och vi träffade på kallas under året. Hon var lång ,fin kropp och så hade hon långt hår. Från sommar till sommar så hände det ju lite med henne. såg ju att det började växa ut lite bröst och hon blev mer och mer en färdig kvinna. Jag tittade ofta på hennes bröst, och framför allt på sommaren då vi gick och badade. Jag var runt 15 när det hände. Min kusin är tre år äldre än mig. Jag var på besök hos min moster. Efter att jag varit där en stund så var moster tvungen att åka iväg på ett ärende. Jag blev kvar där med min kusin som vid den tiden hade fåt en riktigt trevlig kropp. Hon hade ett par riktig härliga bröst ,en fin liten rumpa. Vi satt och pratade hon och jag en stund, när hon frågar, kan jag hopa in i duschen. Hon försvinner in på badrummet och jag hör att hon duschar. Jag får just då lite fantasier i mitt huvud om hur hon ser ut där inne naken. Det blir lite styvt i mina byxor av dom tankarna. Hör att vattnet stängs av och det blir tyst. Sedan hör jag att dörren till badrummet öppnas. Då smyger jag fram för att kanske få se henne naken. Jag fick se henne men hon hade redan fått på sig sina trosor, men ingen bh på sig. Då fick hon så klart syn på mig. Men står du där och smyger....... mmm var det ända jag fick fram. Kom hit sa hon då. Vill du känna på mina bröst frågar hon och jag kan ju inte få fram ett jaaaaa. Hon tar tag i min arm och lägger min hand på ett av brösten. Kläm på bröstet sa hon då till mig. Jag klämde och kände samtidigt att hennes nippel blev styv i handen en sådan känsla. Ta på båda mina bröst och det gjorde jag. Då frågar hon om jag vill suga på hennes bröst. Hon håller upp bröstet så att jag kan få in nippeln i munnen. Då stönar hon till och jag ser hur hon smeker sitt andra bröst. Nu är min kuk redigt styv och det känns jobbigt. Då känner jag en hand utanpå byxan som tar på min hårda kuk. Den är hård sa hon och skrattade lite. Vill du se där nere? gärna. Hon tar av sig sina trosor och där står hon naken framför mig. Hon har en fin hårig fitta "det var så på den tiden" hon säger att du får ta på den om du vill. Så fortsatte det en stund. Vi tog på varandra. Hon fick ut min kuk och runkade den och jag fick stoppa in ett finger i fittan och sedan fick jag även slicka henne. Jag kom i hennes hand och jag tror att även hon kom när jag slickade fittan. Det blev bara den gången, men ett sådant minne. Tack kusinen!!!