Atomicswing
Aktiv medlem
Om man slutar en timme tidigt från jobbet, för ta hand om sig själv. Borde man inte med gått samvete se det som sin friskvårds timme?
Absolut! En timme som man kan ägna åt sig själv för sitt eget välmående.Om man slutar en timme tidigt från jobbet, för ta hand om sig själv. Borde man inte med gått samvete se det som sin friskvårds timme?
Det tycker jag verkligen!Om man slutar en timme tidigt från jobbet, för ta hand om sig själv. Borde man inte med gått samvete se det som sin friskvårds timme?
Timme?Absolut!
En timmes nakenhet och egen njutning. Onanera i lungt tempo och slutligen komma efter ca 60 min är en utmärkt "friskvårdstimme"
Ja, ett intensivt runk pass tar mycket på krafternaUndras innan kan lämna in kvitto på årsavgiften till Private.com till arbetsgivaren? €150 kunde man ju använda till annat. Gymkort tex
nog i din drömVar det inte något ställe som gav arbetarna onanitid? Eller har jag drömt det?
Behöver du inte visa upp kvitto? Det har både jag o frun behövt göra på våra jobb...Det fina med mitt friskvårdsbidrag på 5000 kr är att jag kan spendera hela summan efter behag så att säga Fritt tolkat av mig
Mitt gym vill ha kvitto och min zumbaklass vill ha kvitto. Mitt massageställe vill ha godkännande från min arbetsgivare och det får de.Behöver du inte visa upp kvitto? Det har både jag o frun behövt göra på våra jobb...
Absolut! Jobbigt att skicka in kvittona baraDet fina med mitt friskvårdsbidrag på 5000 kr är att jag kan spendera hela summan efter behag så att säga Fritt tolkat av mig
Ja det är jobbigare än ett pass på gymmet att klicka fram och skicka alla kvitton som kommer elektronisktAbsolut! Jobbigt att skicka in kvittona bara
Hur skickar du in kvitton på onani då?Ja det är jobbigare än ett pass på gymmet att klicka fram och skicka alla kvitton som kommer elektroniskt
Kvitton på onani?Hur skickar du in kvitton på onani då?
Jag håller med @Atomicswing att det är jobbigt....