När jag var 12 år fick vi sexualkunskapshäften i skolan. Jag tyckte de var spännande och lusläste häftet. min mamma är barnmorska så jag har alltid vetat ganska mycket i ämnet fast jag lärde mig massor nytt också. Som vad onani var. Jag började pilla på mej själv där nere, surfade runt på olika sidor och läste om onani. men inget funkade för mig. det kändes inget skönt, jag hittade inte klitorisen som skulle va som en hård knopp - för mig var de bara slätt på det stället den skulle sitta. Tog en spegel och kollade där nere men man så ingen klitoris. "Klitorisen både syns och känns.." stod det i boken och de orden ringer fortfarande i huvudet. Onani funkar inte för mig. Det närmsta jag kommit onanera är att rikta durchstrålen mot klittan - men skönt? det pirrar så man måste dra bort den.
Nu är jag 14 och känner mej ledsen och som jag saknar något.. Kan förövrigt inte bli kåt heller, vet inte hur det känns egentligen..
någon som hört om nått liknande?
Nu är jag 14 och känner mej ledsen och som jag saknar något.. Kan förövrigt inte bli kåt heller, vet inte hur det känns egentligen..
någon som hört om nått liknande?