Kanelbullens dag!

FridaA

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Egentligen ganska löjligt eller hur? Varje dag kan väl få vara kanelbullens dag?
Men men...

Idag på morgon fick jag då allt för mig att ställa mig och baka såna däringa kanelbullar iaf då!

(de är på jäsning nu så jag hinner kolla lite på Ona (om jag får låna datorn för sambon...)) ;)

Att stå i köket och baka endast iklädd ett förkläde, är väldigt erotiskt, in deed! Det bli ju lite roligare oxå när sambon smyger upp bakom och för in händerna under förklädet... :oops: :oops: :oops:
Så nu har jag bestämt mig för att alltid, när jag står i köket och lagar mat eller bakar, att bara ha förklädet på, inget annat... :D

(Iaf tills dess att min mage växt sig så stor att jag inte kan ha förkläde...) [^]

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
En bulle i ugnen - får ett ansikte:);)

Hahahahhaa (å den kunde jag ju räknat ut skulle komma....*bonk FridaA* )
:cool: :love: :oops:

Ibland är det sååå svårt att låta bli, fast man vet att alla vet...:D

Hmmm....men jag bjuder på den delen av mig oxå!
Vill du inte komma hit å ta en kopp kaffe å lite bulle då Snäckan? ;) :love: *frida flirtar*

det var en direkt inbjudan, vad säger sambon om den?
lr blir det en menage's troi? (trekant)

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Mmmm, tack för den mentala bilden - tanken på dig endast i förkläde är go. Det köket verkar grymt trevligt, där skulle man gärna va med o hjälpa till! Jag kan hjälpa till med en hård stav att röra om i smeten med! :p Och kanelbullar är ju nästan kriminellt gott.. :D:cool:

Maugrim

Aktiv medlem
Kön
Man
K@nelbullens d@g är nog egentligen ganska så fånigt.
Men det är ju både mysigt och gott med k@nelbullar.
Så själv firade jag k@nelbullens d@g med @tt b@k@ en m@ss@ k@nelbullar och bjud@ min@ vänner på.

:)

Skutt

Medlem
Kön
Man
Jaha. Då kanske jag får erbjuda mig att smaska i mig en liten kanelsnäcka. I och med att du är så söt behövs inget socker.

Toppen