Kaninonani???

Kön
Man
Trots ett väl fungerande sexliv så onanera jag.
- väldigt mycket!

Finns det fler än jag som onanerar typ 3-6 ggr om dagen och sprutar varje gång? ...har förstått att det anses som mycket, men jag hinner med det enkelt trots ett extremt aktivt liv.

Hur är det föredelat mellan killar och tjejer??? Tjejer onnar ni mycket?? hur mycket då i så fall???

Killar är ni värre???

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Jag runkar också mycket, men det går i perioder...

Ibland är jag så j-vla kåt så jag inte vet vad jag ska ta vägem och det händer att jag gör det så ofta.. Men om jag skulle hålla på så hela tiden? Tur att jag har min tjej.. :) Och det blir "blårök" i trumpeten, tunn stråle i stället för kaskader efter ett tag... Man töms ju! Måste fylla på, ladda batterierna ibland... Äta gröt och bli stark! :cool:

Så jag är definitivt inte värre...

runkgalen79

Ny medlem
Kön
Man
har också ett sjysst sexliv, klagar iaf inte på nån torka eller så...
trots det runkar jag mellan 4-6 ggr om dan ibland mer. gillar det så jävla mycket.

inte så många som vet det såklart men här kan man ju outa sig bland likasinnade...

vore ju kul å veta vad en del tycker är "mycket runk" per dag!

ralcord

Medlem
Kön
Man
Sällar mig till gänget som onanerar ofta. Minst 4-5 gånger om dan blir det (ibland fler). Ändå hinner jag med att tillfredsställa min kvinna också.

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Jag har ett aktivt sexliv med min flickvän, och jag onanerar väldigt sällan numera. Vet inte varför, av någon anledning så finns inte behovet. Skall nämna att jag har en ny flickvän sedan 2 månader och vi har sex ca 4-5 ggr. per vecka.

V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
så en gång om dagen - är inte det relativt mycket?
så är det för mig iallafall, man vill ju inte få för mycket av det goda!

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
För mycket av det goda kan vara helt underbart, som det heter...

Annars beror det väl på lite hur och i vilket syfte man onanerar. Ibland är det ju för att man bara måste riva av sig och lätta på trycket, och ibland är man helt enkelt kåt och upplagd för en skön onanistund.

Jag lever i celibat när hustrun har tjejvecka, och det skulle absolut inte funka om jag inte runkade flera gånger om dagen då. Övriga månaden blir det nog 1-2 gånger om dagen, plus eventuellt sex på kvällen. Då brukar jag dessutom bli extra kåt på morgonen så alltihop funkar lite som en kedjereaktion.

/shack

123fyrasju

Medlem
Ålder
43
Kön
Kvinna
Alla är så härligt kåta här!
Min sambo har ett och annat att lära av er..

Mitt onanerande går i perioder. Är jag inne i en kåtperiod blir det 3-4 gånger om dagen, och då håller jag på lääänge varje gång. Övrig tid blir det ungefär en gång om dagen.

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Alla är så härligt kåta här!

mmm, kan man bli annat när man läser inläggen? Jag var ju tvungen att gå iväg och dra en snabbrunk före lunchen när jag läste att du gillade wet 123fyrasju.

Och så hoppas jag fortfarande att jag kan hänga med på en porrbioträff inom kort och ha en riktigt lång och skön stund tillsammans med andra kåta männikor.

/shack

ralcord

Medlem
Kön
Man
Nästa gång du är på hugget 123fyrasju kan du väl lägga en blänkare så man kan få ta del av det goda

Kön
Man
Det verkar som få tjejer onanerar på detta forumet.. kan väl ändå inte stämma?? ...hur ofta blir det för er tjejjer?
kanske bara några ggr i veckan?

L

Lollo33 (slutar på egen begäran)

Gäst
[navy][/navy] För mig går det i perioder, just nu har det varit ganska lite ett tag..men jag gissar att jag är på väg in i en period av en hel del onani igen..brukar bli 1-2 ggr/dag då![navy][/navy]

Goboy

Medlem
Kön
Man
har också ett sjysst sexliv, klagar iaf inte på nån torka eller så...
trots det runkar jag mellan 4-6 ggr om dan ibland mer. gillar det så jävla mycket.

inte så många som vet det såklart men här kan man ju outa sig bland likasinnade...

vore ju kul å veta vad en del tycker är "mycket runk" per dag!

1 gång om dagen för min del. Kan hända det blir 2. :)

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig blir det ofta fast jag och sambon har ett aktivt sexliv...
Oftast vill nog jag mest men sedan kan det vara skönt att hålla på för egen hand och drömma sig bort med....

så säg allt mellan 1- 6 gånger om dagen, men 6 gånger är inte såååå ofta ;)

Kön
Man
Oftast vill nog jag mest men sedan kan det vara skönt att hålla på för egen hand och drömma sig bort med....

låter helt underbart tycker jag... finns det flera som dej? :D

buse

Ny medlem
Kön
Man

Låter ju otroligt .. har aldrig träffat en tjej som vill oftare än jag själv, var hittar man er??

Toppen