Kaninonani???

G

G-mannen [adjö]

Gäst
För mig varierar det mycket över perioder. Ibland kan jag runka 5-6 ggr/dag. Ibland blir det bara 1 gång varannan dag (mer sällan dock). Standard är väl 1-2 ggr/dag.

Samlag? 2-3 ggr/vecka i snitt.

G

Guest

Gäst
jag ligger på 2-4 gånger.. minst morgon och kväll.. är jag ledig så blir det nog kanske lite på dan med om jag inte har något bättre för mig..

frequentic

Ny medlem
Kön
Man
Trots ett väl fungerande sexliv så onanera jag.
- väldigt mycket!

Finns det fler än jag som onanerar typ 3-6 ggr om dagen och sprutar varje gång? ...har förstått att det anses som mycket, men jag hinner med det enkelt trots ett extremt aktivt liv.

Hur är det föredelat mellan killar och tjejer??? Tjejer onnar ni mycket?? hur mycket då i så fall???

Killar är ni värre???

problemet med att runka så mycket är att man blir okänsligar, kommer mycket fortare och att det sällan blir lika skönt.
även jag har varit fast i stenhårda :D perioder...men jag har alltid njutit mer när jag dragit ner på runkandet

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
För mig blir det ofta fast jag och sambon har ett aktivt sexliv...
Oftast vill nog jag mest men sedan kan det vara skönt att hålla på för egen hand och drömma sig bort med....

så säg allt mellan 1- 6 gånger om dagen, men 6 gånger är inte såååå ofta ;)

Låter ju otroligt .. har aldrig träffat en tjej som vill oftare än jag själv, var hittar man er??

Ja det verkar som jag kan vara lite onormalt kåt ibland om man kollar i bekantskapskretsen :)

Vet inte om det är jag som kan vara omogen eller om det är att jag bara gillar sex?

Om det finns fler som jag?...nja någon finns nog! ;)

men lägg märke till att 6 g inte är varje dag....

Kram på er idag på Valentins dag och glöm inte ta hand om era kära!

bubbis

Medlem
Kön
Man
Är nog inne i en brunstperiod eller nått!!
Blir nog en 3 ggr per dag....
Nja, kanske inte 7 dar i veckan men varannan dag...
Så kåt just nu...
Vad gör man ;)
:eek:

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
Just nu har jag en "manodepressiv" runkperiod. Varannan dag runkar jag inte alls och varannan minst tre gånger, ofta mer. Kan bero på att jag jobbar mycket just nu och sedan blir tokkåt när det väl lugnar ner sig.

Och sambo-tjej, jag tror inte att det är omoget att vara kåt, tvärtom! Själv blir jag bara kåtare för varje år som går, åtminstone känns det så...

/shack

Toppen