Kikade på en man som runkade i sin bil

Jörgen

Medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jag stannar ofta på mora stenar men har aldrig sett någon tyvärr. Åker förbi varje dag då jag bor i uppsala och jobbar på arlanda

benni

Välbekant medlem
Vore kul att höra lite berättelser från Grandalen.
Hallå. Jag åker ditt efter jobbet ibland, ställer mig lite efter kanten mitt i mot toaletterna för där är det ganska avskilt men även så kan man se folk gå runt.
En dag satt på på bänken när en Norman kom fram och pratade om allt och att han väntade på en date.

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Finns en grupp på qx/Qruiser för Mora stenar där kan man kolla vad som händer och eller bestämma träff, har gjort det flera ggr så nice.

Dra Balle

Medlem
Kön
Man
Jag stämde träff med en man på en parkeringsplats en kväll för att runka i hans bil. Jag gick dit och när jag kom fram hade han redan börjat runka. Jag satte mig på passagerarplatsen och drog ner byxorna och så runkade vi varandras kukar nästan 30 minuter

PeterHbg01

Medlem
Ålder
59
Kön
Man
Jag stämde träff med en man på en parkeringsplats en kväll för att runka i hans bil. Jag gick dit och när jag kom fram hade han redan börjat runka. Jag satte mig på passagerarplatsen och drog ner byxorna och så runkade vi varandras kukar nästan 30 minuter
Var någonstans var detta?

Toppen