Killar i string

biff

Medlem
Kön
Man
är det string trosor eller string kalsonger ???
har du på dig det i vardagen oxå???

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
ÄLSKAR ATT LEKA MED STRINGTROSOR... Tjejens o andras.... använda som oanvända... hör av er så vi kan byta erfarenheter!!! såååå spännande!

D

string_killen

Ny medlem
Kön
Man
Härligt att andra killar gillar stringtrosor. Använda eller inte det spelar ingen roll.
Jag vill gärna komma i kontakt med andra som har samma intresse.
string är härligt

Kille som gillar att använda stringtrosor

heimat

Medlem
Kön
Man
GIllar det med men helst skall dom vara använda.
Har ett gäng hemma som jag varierar med och ibland även tjejens.

S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Gillar även string fast har inga :(

Men jag brukar korva upp mina gammla siden-kallingar som är någon storlek för liten, blir som string då. :)

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Härligt att höra att ni njuter av stringtrosor! vi borde byta bilder där vi leker med dem! sprut, runk etc! Och såklart byta bekännelser hur vi kommit över våra använda stringttrosor.... (sitter med ett par runt K--en just nu....)

Hör av er!!! rockenrollas@hotmail.com

rockenrollas

Medlem
Kön
Man
Har just fotat!!! Hör av er alla grabbar så byter vi busiga tros- sprut- bus-bilder!!!!

ps Cissi... din lolitalook är underbar!!!!! ds

S

stone_hard [spärrad - ej 18]

Gäst
Rockenrollas du får lägga upp dina bilder någonstans förslagsvis:
http://upl.silentwhisper.net

Så vi får se :D om du vill alltså. Själv har jag inga, då jag inte har någon kamera. :(

M

Mysig -LÅST-

Gäst
Mmm. Det är Sexigt a Skönt Med String Trosor.
Undrar just vad Tjejer skulle tycka om dom såg en kille i String Trosor

heimat

Medlem
Kön
Man
Brallan> Min tjej tycker det är helt ok. Skönt o slippa gömma dom mer. Hon vet vilka jag "snott" dom av bla hennes egen kusin :) Nu kan jag äntligen beställa fler trosor via Internet o leveraa dom hem. Underbartr en kväll när jag satte på henne iförd hennes trosor o hon hade på sej "mina trosor". Mmmm

heimat

Medlem
Kön
Man
Jepps det var det oxå. 8 år har vi vart tillsammans. Synd man inet vågade berätta det tidigare vad många fler mysiga stunder man kanske haft då... men nu har man allt framför sej :)

M

Mysig -LÅST-

Gäst
Vad had du string killen för msn, fixa en msn så kan vi prata där över

Toppen