En gång på Manhattan så sög en gubbe mig och samtidigt pullade han mig i analen, fick en härlig orgasm och han tog emot allt som jag sprutade! Fick verkligen smak på den kombinationen att bli sugen och pullad samtidigt, försökte några veckor senare på samma ställe att bli påsatt och sugen samtidigt. Stod vid övre sugbänken och väntade och snart hade jag en skön mun runt min kuk, med byxorna nere vid anklarna så blottade jag min stjärt och hoppades att nån skulle komma och förverkliga min önskan. Efter en stund kände jag hur nån smekte min stjärt och särade på skinkorna, snart hade jag ett välsmort finger i analen som följdes av två. Kände hur en hård kuk började leta sig fram mellan skinkorna och jag försökte svanka så att han skulle komma åt att tränga in i mig, snart hade han passerat yttre och inre ringmuskeln och sakta började han knulla mig. Till att börja med gjorde det ont men snart övergick det till en njutning som var underbar, när ollonet började massera prostatan så infann sig en otroligt skön känsla och min orgasm kom snabbt och var ovanligt kraftig. Min påsättare kom precis efter min orgasm och han fyllde min anal med varm sperma, min sperma blev väl omhändertagen av min kuksugare och upplevelsen var det häftigaste jag upplevt på Manhattan. Har försökt få till det flera ggr men har inte lyckats!