Killar som kollar på andra killar i duschen

Regero

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Jo visst spanar man i duschen, när jag har simmat eller gymmat så är ju avslutningen i duschen en höjdare, är själv oftast på lite mindre ställen där det inte är så mycket folk, är ju inte ofta på sådana ställen att man har helt slak, man leker ju lite med den i både duschen och bastun så att den håller sig lite lagom, skulle säga att jag oftast har rätt bra koll på mitt stånd och håller den på en som jag tycker en lagom nivå, så syns säkert att den inte är helt slak. Gillar skarpt när jag ser att någon kollar in min kuk.
 

GoodTimes

Aktiv medlem
Kön
Man
Går alltid in i bastun med hopp om att någon ska ta tag i kuken min och börja runka den. Tyvärr så kommer det nog aldrig hända :)
Ja samma här för min del! Brukar börja med att få upp ett halvstånd redan i duschen för att sen gå mot bastun och hoppas att någon ska se att jag är halvt hård. Väl i bastun brukar jag runka upp kuken hård i omgångar, hade varit drömmen om någon kom på en och avslutade jobbet för en ;)
 

Nansen

Välbekant medlem
Kön
Man
Blir garanterat lite mjukrunk i duschen efter gympasset i eftermiddag!!
Hoppas på andra kukar att spana på.
 

maguno

Välbekant medlem
Kön
Man
Heh, tittar alltid :/ är så nyfiken.. vilket inte alltid är så bra då man själv får stånd :p

Faktiskt hett när lite äldre kollar in en i duschen ;) vilka sköna tankar de lär ha !
Jag är 75. Kollar gärna in andra kukar och uppskattar när andra gäster blicken på min kuk
 
Toppen